Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 19:22Haha. Är rädd att du skulle ångra dig om du väl smakade 😉
Haha. Är rädd att du skulle ångra dig om du väl smakade 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 19:28Det är så det ligger till alltså... Men det kanske är ett vinnande koncept om man vill gå ner i vikt!
Jag tror jag ska börja med det, bara laga kamut/bulgur med selleristicks och brunsås. Då lär jag definitivt inte ha svårt att avstå mat 😉
Det är så det ligger till alltså... Men det kanske är ett vinnande koncept om man vill gå ner i vikt!
Jag tror jag ska börja med det, bara laga kamut/bulgur med selleristicks och brunsås. Då lär jag definitivt inte ha svårt att avstå mat 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 19:32Haha. Du får lägga in receptet i matrecept-tråden 😉
Haha. Du får lägga in receptet i matrecept-tråden 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 23:42Viktuppdatering:
Eftersom jag tvivlade lite på min våg (digital) efter förra invägningen så vägde jag mig nu på husets andra våg ("vanlig"). På den vanliga vågen vägde jag 77.5 kg, och jag vägde 80.5 på den digitala i förrgår. Även om jag har lätt för at
Viktuppdatering:
Eftersom jag tvivlade lite på min våg (digital) efter förra invägningen så vägde jag mig nu på husets andra våg ("vanlig"). På den vanliga vågen vägde jag 77.5 kg, och jag vägde 80.5 på den digitala i förrgår. Även om jag har lätt för at
Quote from Thomas Borg on 6 May 2011, 23:55Du ska naturligtvis lita på den vågen som väger minst, och hålla dig till den. (H)
Du ska naturligtvis lita på den vågen som väger minst, och hålla dig till den. (H)
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 00:02Jo det skulle ju kännas bra... :p
Jo det skulle ju kännas bra... :p
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 00:19Jag litar mer på digitala vågar. Min erfarenhet är att vanliga vågar blir sämre med åren. Bäst är väll antagligen motviktsvågar, men det är väll inte alla som har en sådan hemma 😉 Om du går på gymmet(om du är medlem) någon gång så kan du ju testa på dera
Jag litar mer på digitala vågar. Min erfarenhet är att vanliga vågar blir sämre med åren. Bäst är väll antagligen motviktsvågar, men det är väll inte alla som har en sådan hemma 😉 Om du går på gymmet(om du är medlem) någon gång så kan du ju testa på dera
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 07:05"vanliga" vågar måste kalibreras... 🙂 Det står ofta på paketet och ev på en etikett på vågen hur många kg fel den kan visa också..
Jag litar också mer på digitala men ställde du dig på den digitala vågen sen också då? så du kunde jämföra?
Rekommendatio
"vanliga" vågar måste kalibreras... 🙂 Det står ofta på paketet och ev på en etikett på vågen hur många kg fel den kan visa också..
Jag litar också mer på digitala men ställde du dig på den digitala vågen sen också då? så du kunde jämföra?
Rekommendatio
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 07:48Väger du alltid olika mellan de båda vågarna? Ibland kontroll väger jag mig hemma hos mina föräldrar. På deras våg väger jag två kilo mer än hemma hos mig. Min våg stämmer bättre mot den som jag brukar "kalibrera" mot på badhuset. Sedan tror jag att man i
Väger du alltid olika mellan de båda vågarna? Ibland kontroll väger jag mig hemma hos mina föräldrar. På deras våg väger jag två kilo mer än hemma hos mig. Min våg stämmer bättre mot den som jag brukar "kalibrera" mot på badhuset. Sedan tror jag att man i
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 08:34Jag väger mig alltid på den digitala, men testade den andra bara för att kolla om jag verkligen gått ner så mycket. Jag jämförde med den digitala, och det var en skillnad på 3 kg.
Jag har inget gymkort, men tror ni att man kan gå till närmsta vårdcentral
Jag väger mig alltid på den digitala, men testade den andra bara för att kolla om jag verkligen gått ner så mycket. Jag jämförde med den digitala, och det var en skillnad på 3 kg.
Jag har inget gymkort, men tror ni att man kan gå till närmsta vårdcentral