Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTappa Tillsammans (3 juli)Linnea Öhrn
You need to log in to create posts and topics.

Jadå! Eller så går du till en veterinärstation 😉 *hihi* Nej, då men det borde gå bra att gå till en vårdcentral och fråga om man får låna en våg.

UPPDATERING

Jag har just fått ett nytt mål: att komma i en klänning till skolavslutningen.
Klänningen inköptes i nian och har inte använts sedan dess, och naiv som jag är så trodde jag ju att jag inte växt någonting på tre år... (#)

Jag räknade ut att j

Hoppla, ja det här kan onekligen bli spännande 🙂 men som sagt med din fart i viktminskning kan det ju inte vara omöjligt 🙂 Kör hårt!!

Vilken bra målsättning! Till det behöver du ju ingen våg 🙂

Minska bröstmåttet? Finns det ingen annan stans du kan minska istället? 😉

Skämt åsido, jag tror att det är väldigt svårt att minska 5 cm på så kort tid. När jag gick ner som snabbast så tog det mig 5 veckor att minska bystmåttet med 5 cm(jag har ändå ha

Jag tror att det där med var fettet sätter sig och var man sedan lyckas minska i omfång är väldigt individuellt.

Jag har för mig att har läst att var fettet sätter sig beror på förhållandet östrogen/testosteron hos personen. Själv har jag kanske lite för mycket östrogen för mitt fett sätter sig mycket på ben och bak? Men som sagt, det där är jag osäker på.

Det där kan säkert stämma. Själv har jag samlat alla mina mackor runt midjan. Haha

"Östrogen

Män med instabilt testosteron och östrogen brukar lagra fett i fettdepåer som lår, rumpa och bröst. Obalansen som kan uppstå hos män tycks bero på att testosteron ombildas till östrogen. Kvinnor med mycket fett på låren tros ofta ha höga halter

Hebbe: (HAHA!) Förmodligen kommer det att gå snabbare för mig än för dig, eftersom jag ju som sagt är kvinna. Jag kommer inte att gråta blod om det inte fungerar, för jag tror att du kan ha rätt i att det är lite mycket!

Men jag hoppas på det bästa! Och