Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTappa Tillsammans (3 juli)Linnea Öhrn
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker att ålder är någonting fint!
Ju äldre man är, desto fler minnen har man att dela med sig av. Vi som inte är så gamla än har inte lika mycket minnen och berättelser inom oss, och då är det fint att få lyssna när någon berättar någonting som man

Jag skulle kunna berätta en del, bara jag kom ihåg det. 😉
Grattis till viktnedgången.

Själv har jag upptäckt att ju äldre jag blir, desto mer har jag glömt bort 😉

Jag är som en elefant, jag glömmer aldrig.. skulle behöva det ibland däremot (#) Men jag är inte långsint!! bara så ni vet 😉

Haha, verkar visst som att jag glömde den lilla detaljen med åldrandet... Dock trodde väl jag att det var någonting som vanligtvis infann sig efter pensionen, men att döma av era svar har jag misstagit mig grovt :p

Idag har jag ätit väldigt mycket. Det b

Skönt att det inte leder till viktuppgång för dig iaf. 🙂 Så som du tränar så borde väll lite extra mat inte ha så farlig effekt? Surt att det stannar upp för dig men det är ju som sagt dumt att gå runt hungrig. Så ta det lugnt och hetsa inte upp dig för

Så sant! 🙂
Det gör mig inte så mycket, jag äter ju inte mer än mitt dagsbehov, men lite irriterad blir jag allt!

Förstår det. Jobbigt med saker som man inte har kontroll över eller kan styra själv 🙁

Trots mens så har jag i alla fall gått ner 1,2 kg senast veckan! Dagens vägning visade 79,0 kg, vilket ju helt klart är bättre ä ingenting! 🙂

Men då skall du inte klaga 🙂 Den lilla extra viken som du får från mensen försvinner väll dessutom efter den perioden är över 😉