Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTappa Tillsammans (3 juli)Linnea Öhrn
You need to log in to create posts and topics.

Haha, man får hoppas på det!

1,2 kg, det är jättebra!! Bra jobbat!

Uppdatering:

Jag har jättemycket att göra just nu och det är jobbigt, så där så att det känns som att det ligger en sten i magen. Jag är inte deppig eller ledsen, faktum är att jag är rätt lycklig, men det är så mycket att jag vissa nätter hoppar över at

spontant känner jag SOV, för din kropp behöver den sömnen för att orka ta till sig allt du försöker stoppa in i huvudet, för att orka prestera osv.

Jag tror att det kommer bli svårt för dig att fokusera på maten, så försök i så stor mån som möjligt att

Hmm, du har nog lite rätt... Känns så tråkigt att göra så bara 🙁

Jobbigt att vara så beroende av sömn 😮 Jag klarar mig med ganska lite sömn, snittar nog på 3 timmar per natt just nu plus att jag ju hoppar över sömn helt då och då, och det fungerar för

Sömnen är viktigare än man tror!
Dessutom behöver du säkert prioritera bland det du gör just nu, kanske finns det saker du kan göra senare, eller inte alls?

Usch, du är inte klok Linnéa 🙂 Men vi är ju olika och har olika sömnbehov, men det där låter verkligen inte nyttigt i längden 🙂

Ta hand om dig!!

Nu tänker jag vara rak och ärlig. Och säkert inte så snäll. Jag vill nämligen inte låta dig göra massa dumheter bara för att det är lättast så.

Så jag skulle vilja säga såhär: man tror så lätt att man vinner på att inte sova, för just då känner du att d

Tack för svar! Det var bra råd, och jag har blivit övertygad om att viktnedgång får nedprioriteras, om än inte glömmas bort, ett tag 🙂

Elisabeth: Jag vet hur sant det är, det du säger! Men faktum är att det fungerar för mig att sova mindre, eftersom de

Linnea!! Sömnen kan man inte välja bort, även om det kan kännas så under en tid. Att sova lite sliter enormt på kroppen och hjärnan. Problemet är bara att man inte känner det förrän man kraschar! Om det går så långt blir det en lång väg tillbaka!
Jag hopp