Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 09:05Linnea jag tror inte att det är några stora bekymmer, så länge du känner att du äter och rör på dig rätt och rimligt, och det låter det ju som att du gör? Det är kanske så att din kropp svarar väldigt bra på viktnedgång (som Sara antyder). Njut istället.
Linnea jag tror inte att det är några stora bekymmer, så länge du känner att du äter och rör på dig rätt och rimligt, och det låter det ju som att du gör? Det är kanske så att din kropp svarar väldigt bra på viktnedgång (som Sara antyder). Njut istället.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 09:25Här har du några förslag på möjliga orsaker:
Väger du dig alltid vid samma tillfälle(t.ex. efter du har gått upp på morgonen och varit på toa)? Det kan ju skilja sig åt lite under dagen annars så det är nog viktigt att väga sig vid samma tidpunkt.
Kans
Här har du några förslag på möjliga orsaker:
Väger du dig alltid vid samma tillfälle(t.ex. efter du har gått upp på morgonen och varit på toa)? Det kan ju skilja sig åt lite under dagen annars så det är nog viktigt att väga sig vid samma tidpunkt.
Kans
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 20:43Tack för svar, känner mig lugnad och inser att jag kanske borde vara nöjd istället 😛
Hebbe: Väger mig alltid på morgonen efter att jag varit på toa, och min träning och mat ser för det mesta likadan ut varje dag. Så jag tror inte att det är det...
Om d
Tack för svar, känner mig lugnad och inser att jag kanske borde vara nöjd istället 😛
Hebbe: Väger mig alltid på morgonen efter att jag varit på toa, och min träning och mat ser för det mesta likadan ut varje dag. Så jag tror inte att det är det...
Om d
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 06:34jag med tack!
jag med tack!
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 12:24Du kan komma hit och äta upp den maten som jag inte borde äta! Eller åtminstone slå mig på fingrarna när jag försöker 😉
Kanske ge mig en spark i baken så jag kommer ut i löpspåret med. 😉
(Har inte varit ute och sprungit sedan i måndags och jag vet inte
Du kan komma hit och äta upp den maten som jag inte borde äta! Eller åtminstone slå mig på fingrarna när jag försöker 😉
Kanske ge mig en spark i baken så jag kommer ut i löpspåret med. 😉
(Har inte varit ute och sprungit sedan i måndags och jag vet inte
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 17:56Hebbe, vissa dagar bara är så där.. men du var ju ute och sprang en mil ändå, tycker jag är starkt.. ibland måste man bara bita ihop och ta sig förbi känslan av elände och ääääääääh!! Och det verkar du ju ha gjort, hade jag känt likadant hade jag sprungit
Hebbe, vissa dagar bara är så där.. men du var ju ute och sprang en mil ändå, tycker jag är starkt.. ibland måste man bara bita ihop och ta sig förbi känslan av elände och ääääääääh!! Och det verkar du ju ha gjort, hade jag känt likadant hade jag sprungit
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 21:58Vad är nu detta; hejas det på Hebbe i MIN tråd?! Här tillåts enbart lovord om mina fantastiska framgångar! 😉
Hebbe, jag håller med Sara. Om du, när du är inne i sådan här period, kan gå ut och springa en mil så tycker jag att du är himla bra! Sen tycker
Vad är nu detta; hejas det på Hebbe i MIN tråd?! Här tillåts enbart lovord om mina fantastiska framgångar! 😉
Hebbe, jag håller med Sara. Om du, när du är inne i sådan här period, kan gå ut och springa en mil så tycker jag att du är himla bra! Sen tycker
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 08:40Linnea, klart det ska hyllas för dig i din tråd 🙂
Modigt att du väljer att gå ner i vikt och väljer att förändra en livsstil till en som är mycket bättre för dig! Och att du väljer en tuff väg som du vet är bra för dig! Heja heja heja heja!!! *trumpet
Linnea, klart det ska hyllas för dig i din tråd 🙂
Modigt att du väljer att gå ner i vikt och väljer att förändra en livsstil till en som är mycket bättre för dig! Och att du väljer en tuff väg som du vet är bra för dig! Heja heja heja heja!!! *trumpet
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 19:07Haha. Får jag inte ens låna din tråd lite Linnea? Eller jo, det fick jag nog eftersom även du gav mig uppmuntran här 😉
Men tack så mycket för peppet. Känns faktiskt bättre idag. Första dagen som jag känner lite löpsug igen 🙂
Haha, betyder det att du
Haha. Får jag inte ens låna din tråd lite Linnea? Eller jo, det fick jag nog eftersom även du gav mig uppmuntran här 😉
Men tack så mycket för peppet. Känns faktiskt bättre idag. Första dagen som jag känner lite löpsug igen 🙂
Haha, betyder det att du
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 19:19Elisabeth förbarmade sig över mig och gav mig en massa smicker, så nu är jag nöjd 😉
Göttigt! Att springa är ju så härligt! 😀
Vad tror du? Klart jag vill ha din mat! Mat...(H:)
Elisabeth förbarmade sig över mig och gav mig en massa smicker, så nu är jag nöjd 😉
Göttigt! Att springa är ju så härligt! 😀
Vad tror du? Klart jag vill ha din mat! Mat...(H:)