Quote from Guest on 12 April 2008, 22:36... det borde finnas en hel hög värmlänningar på FB, hur lockar vi hit dom???
... det borde finnas en hel hög värmlänningar på FB, hur lockar vi hit dom???
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 22:46flaskpost var min första tanke sen flygpost. kanske göra en liten diskussionsinlägg på cykel och löp gruppen som reklam. något bra tips?
flaskpost var min första tanke sen flygpost. kanske göra en liten diskussionsinlägg på cykel och löp gruppen som reklam. något bra tips?
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 23:19annars får man lokka med en svindyr ny racer cykel till alla som värvar 10 värmlänningar. det enda problemet jag skulle inte ha råd med sån sponsring
annars får man lokka med en svindyr ny racer cykel till alla som värvar 10 värmlänningar. det enda problemet jag skulle inte ha råd med sån sponsring
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 08:34Så, nu har ni fått en till Jag bor iofs inte i värmland längre, men värmländsk är jag ju ändå 🙂
Så, nu har ni fått en till Jag bor iofs inte i värmland längre, men värmländsk är jag ju ändå 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:51Yeeeehhhh... bra.... Värmlänning utflyttad eller ej!
Yeeeehhhh... bra.... Värmlänning utflyttad eller ej!
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 13:31välkommen
välkommen
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 20:12Nu är vi 6 st.... Kanske ska hålla diskussionen vid lv så fler hittar hit.
Nu är vi 6 st.... Kanske ska hålla diskussionen vid lv så fler hittar hit.
Quote from Christer Heinbäck on 17 April 2008, 21:08Nu har jag skickat inbjudningar till 5 stycken. 🙂
Nu har jag skickat inbjudningar till 5 stycken. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 21:55Pluspoäng till dig sandra... jag drog med min sambo, inte lika stor insats!
Pluspoäng till dig sandra... jag drog med min sambo, inte lika stor insats!
Quote from Jan Lundquist on 17 April 2008, 22:08Hej 🙂
Vet inte om jag är värmlänning eg. Jag bor ju i Örebro län men hör till Värmlands landskap så då är jag nog vid närmare eftertanke Värmlänning!
Mig behöver ni aldrig känna er hotade av på topplistan men jag kan ju vara här och tjöta ändå 😉
Men
Hej 🙂
Vet inte om jag är värmlänning eg. Jag bor ju i Örebro län men hör till Värmlands landskap så då är jag nog vid närmare eftertanke Värmlänning!
Mig behöver ni aldrig känna er hotade av på topplistan men jag kan ju vara här och tjöta ändå 😉
Men