Quote from Jan Lundquist on 21 May 2008, 14:14Att du inte sprang ifatt och frågade vem det var 😀
Vi kan väl be Olle lägga ut alla som köpt tröjor: Vad de heter, var det bor och vilken tröja de köpt!
Att du inte sprang ifatt och frågade vem det var 😀
Vi kan väl be Olle lägga ut alla som köpt tröjor: Vad de heter, var det bor och vilken tröja de köpt!
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 21:50Hej på er!
Degerfors/karlskogaflicka ansöker om tillstånd att vara med..
Bor iofs i Linköping nu, men bara jag läst klart så 😉
Hej på er!
Degerfors/karlskogaflicka ansöker om tillstånd att vara med..
Bor iofs i Linköping nu, men bara jag läst klart så 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 14:55Jag har köpt en svart FB-tröja, men jag håller mest till i Grums med omnejd. Så har inte varit i Karlstad och sprungit med den (än), antagligen så kommer den nog med på ett inlinespass på banvallen skulle jag tro, nu när vädergudarna verkar vara med oss.
Jag har köpt en svart FB-tröja, men jag håller mest till i Grums med omnejd. Så har inte varit i Karlstad och sprungit med den (än), antagligen så kommer den nog med på ett inlinespass på banvallen skulle jag tro, nu när vädergudarna verkar vara med oss.
Quote from Jan Lundquist on 28 May 2008, 15:05Jag fick min knallrosa FB-tröja idag (H:)
Jag fick min knallrosa FB-tröja idag (H:)
Quote from Anders Overå on 29 May 2008, 12:11Jag flyttade från Karlstad 1997 och skall springa KD-stadslopp. Är det fler som skall springa stadsloppet?
Jag flyttade från Karlstad 1997 och skall springa KD-stadslopp. Är det fler som skall springa stadsloppet?
Quote from Funbeat user on 29 May 2008, 12:15Jag hade tänkt att springa det för första gången i år men det slutar nog med att jag står och tittar på. Är inte i den formen jag tänk mig direkt.
Jag hade tänkt att springa det för första gången i år men det slutar nog med att jag står och tittar på. Är inte i den formen jag tänk mig direkt.
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 15:45Hej och tack för inbjudan till Värmlandsgruppen!
Vet inte när jag fick den, men jag fick ont i knät för några månader och deppade ihop lite, vilket gjorde att jag inte varit inne på sidan sen dess.
Nu har jag repat mig lite och släpat mig runt min först
Hej och tack för inbjudan till Värmlandsgruppen!
Vet inte när jag fick den, men jag fick ont i knät för några månader och deppade ihop lite, vilket gjorde att jag inte varit inne på sidan sen dess.
Nu har jag repat mig lite och släpat mig runt min först
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 14:58Då var vi 17 st. Är förvisso värmlänning i exil men man är väl inte diskvalificerad bara för att man bor i Sthlm 😉
Då var vi 17 st. Är förvisso värmlänning i exil men man är väl inte diskvalificerad bara för att man bor i Sthlm 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 19:53Hej på er alla.
Hur har jag kunnat missat denna förträffliga grupp? Nu är vi i allafall 19 st vârmlâninga i gruppen.
Vänligen
P.
Hej på er alla.
Hur har jag kunnat missat denna förträffliga grupp? Nu är vi i allafall 19 st vârmlâninga i gruppen.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 22:34välkommen P
välkommen P