Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 22:12Absolut, dessutom är du absolut en värmlänning!
Absolut, dessutom är du absolut en värmlänning!
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 15:27OK, jag flyttade i och för sig 1980 men har rötterna djupt kvar.
Maria! jag hade min bästa Göteborgsvarvstid förra året vid 49 år, så där ser du, det går!
Ligger nu i för att slå den väl iochförsig inte så imponerande tiden 2:10:46. Hoppas komma under 2:1
OK, jag flyttade i och för sig 1980 men har rötterna djupt kvar.
Maria! jag hade min bästa Göteborgsvarvstid förra året vid 49 år, så där ser du, det går!
Ligger nu i för att slå den väl iochförsig inte så imponerande tiden 2:10:46. Hoppas komma under 2:1
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 20:22I dag såg jag att det ärevördiga cykelloppet Värmlänningen kommer att genomföras den18 Maj. Trevligt lopp i en underbar tid, start i K-d över Kil, Ämtervik, oleby, Deje, K-d. Ca 12 mil, ingen hets!
I dag såg jag att det ärevördiga cykelloppet Värmlänningen kommer att genomföras den18 Maj. Trevligt lopp i en underbar tid, start i K-d över Kil, Ämtervik, oleby, Deje, K-d. Ca 12 mil, ingen hets!
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 20:47oj, nåt att genomföra i latmasktempo
oj, nåt att genomföra i latmasktempo
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 23:20det låter mycket intressant
det låter mycket intressant
Quote from Christer Heinbäck on 25 April 2008, 07:50Dagen efter Gbg-varvet. 🙁
Ett annat cykellopp i Degerfors var dagen efter Sthlm marathon.Tråkigt när allt krockar. Men kul för de som kan va med! 🙂
Dagen efter Gbg-varvet. 🙁
Ett annat cykellopp i Degerfors var dagen efter Sthlm marathon.
Tråkigt när allt krockar. Men kul för de som kan va med! 🙂
Quote from Jan Lundquist on 25 April 2008, 08:01Vulkanloppet den 1/6 startar bl a i Degerfors:
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=197637
Vulkanloppet den 1/6 startar bl a i Degerfors:
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=197637
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 18:10Igår såg jag en person som var ute i Karlstad och sprang med svart FB-tröja.
Igår såg jag en person som var ute i Karlstad och sprang med svart FB-tröja.
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 23:06kanske ska efterlysa personen ifall han inte är medlem i värmlandsgruppen
kanske ska efterlysa personen ifall han inte är medlem i värmlandsgruppen
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 23:07förmodligen inte medlem här. Men spännande att se en med sån tröja.
förmodligen inte medlem här. Men spännande att se en med sån tröja.