Quote from Guest on 25 August 2008, 19:13Tänkte kolla om det är någon som har något smart att föreslå innan jag tar mig samman och faktiskt beställer tid någonstans.... 😉
Problemet: Opererade mitt vänsterknä för ett par år sedan men är fortfarande inte 100%. Började springa i somras och gick fr
Tänkte kolla om det är någon som har något smart att föreslå innan jag tar mig samman och faktiskt beställer tid någonstans.... 😉
Problemet: Opererade mitt vänsterknä för ett par år sedan men är fortfarande inte 100%. Började springa i somras och gick fr
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 19:23Du beskriver det så som jag kände i mina knän för några år sen. Efter några undersökningar och röntgen kom dom fram till att mina lårmuskler var för svaga och inte speciellt uthålliga. Fick ett ganska jobbigt träningsprogram för att åtgärde det hela och i
Du beskriver det så som jag kände i mina knän för några år sen. Efter några undersökningar och röntgen kom dom fram till att mina lårmuskler var för svaga och inte speciellt uthålliga. Fick ett ganska jobbigt träningsprogram för att åtgärde det hela och i
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 01:49Hade nå liknande för många års sen. Det kändes inte så mycket under tiden när jag sprang. Men bara ett litet tag efteråt så börja det smärta när man stödde sig på benet. Och nästa morgon när jag vakna så kom jag mig nästan inte ur sängen. Fick fara till f
Hade nå liknande för många års sen. Det kändes inte så mycket under tiden när jag sprang. Men bara ett litet tag efteråt så börja det smärta när man stödde sig på benet. Och nästa morgon när jag vakna så kom jag mig nästan inte ur sängen. Fick fara till f
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 11:23Magnus hur var dina symptomer ,för jag har väldigt ont i vänster och höger knä sen när jag gör knäböjningar eller benövningar så knakar de och gör jävligt ont i knä,vad kan de vara, är de vätska i knäna eller kan de vara att jag ha tränat fel?
Magnus hur var dina symptomer ,för jag har väldigt ont i vänster och höger knä sen när jag gör knäböjningar eller benövningar så knakar de och gör jävligt ont i knä,vad kan de vara, är de vätska i knäna eller kan de vara att jag ha tränat fel?
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:48Det påminner om det jag har dragits med i sommar, dvs en överansträngning av muskelfästena vid knäskålen. Det är ett område som tydligen kallas gåsfot. Jag har varit på några besök hos naprapaten, kört TENS, rehabstyrketräning, och varierar nu träningen m
Det påminner om det jag har dragits med i sommar, dvs en överansträngning av muskelfästena vid knäskålen. Det är ett område som tydligen kallas gåsfot. Jag har varit på några besök hos naprapaten, kört TENS, rehabstyrketräning, och varierar nu träningen m
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:52Charlotte, tackar så mycket för ditt snabba svar ,då kanske jag har samma problem som dig med ;/ Jag få be om en tid ,för det gör så ont när jag kör övningar
Charlotte, tackar så mycket för ditt snabba svar ,då kanske jag har samma problem som dig med ;/ Jag få be om en tid ,för det gör så ont när jag kör övningar
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 09:15Nu var det Magnus jag svarade, men i regel är det väl oftast lämpligt att få det hela utrett. Jag föredrar en naprapat före en läkare "ta några alvedon och vila ett par veckor"
Nu var det Magnus jag svarade, men i regel är det väl oftast lämpligt att få det hela utrett. Jag föredrar en naprapat före en läkare "ta några alvedon och vila ett par veckor"
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 20:26Det känner man igen ,ta alvedon så blir ni bättre
Det känner man igen ,ta alvedon så blir ni bättre
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 20:31Halloj där....knäproblem..fråga mej , e op 20 ggr i knäna och det som e grymt viktigt e att styrketräna benen....måste ha muskler runt knäna och jag lovar att då kommer det att bli bättre....oftast e ju ialla fall tjejer/kvinnor klenare runt knäna än männ
Halloj där....knäproblem..fråga mej , e op 20 ggr i knäna och det som e grymt viktigt e att styrketräna benen....måste ha muskler runt knäna och jag lovar att då kommer det att bli bättre....oftast e ju ialla fall tjejer/kvinnor klenare runt knäna än männ
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 20:35Kajsa jag går till gymmet och ändå knakar de i knäna,varför ? Det gör jävligt ont
Kajsa jag går till gymmet och ändå knakar de i knäna,varför ? Det gör jävligt ont