Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 20:46Ja du ,, har du undersökt knäna...viktigt att träna och sen att det knakar osv kan jag tyvärr ej svara på...men kolla upp det...kan ju vara nåt broskbit som e lös eller nåt....
hoppas det bli bätte ialla fall...
Ja du ,, har du undersökt knäna...viktigt att träna och sen att det knakar osv kan jag tyvärr ej svara på...men kolla upp det...kan ju vara nåt broskbit som e lös eller nåt....
hoppas det bli bätte ialla fall...
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 21:08Kajsa det är båda knäna det knakar jättemycket på och helst när man gör knäböj, jag få kolla upp det med läkarna.
Kajsa det är båda knäna det knakar jättemycket på och helst när man gör knäböj, jag få kolla upp det med läkarna.
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 21:18Tycker verkligen du ska göra det...kolla upp det..
lycka till
Tycker verkligen du ska göra det...kolla upp det..
lycka till
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 21:20kajsa, det kanske är vätska med i knäna eller så är de brosk som du säger, jag tränar ju spinning,core, styrka + kondition
kajsa, det kanske är vätska med i knäna eller så är de brosk som du säger, jag tränar ju spinning,core, styrka + kondition
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 21:22tycker du ska kolla upp det eftersom det verkar som du rör på dig en hel del...tråkigt att ha ont....
tycker du ska kolla upp det eftersom det verkar som du rör på dig en hel del...tråkigt att ha ont....
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 21:23Kajsa,japps det är jättetråkigt att ha ont och att de knakar även när man går i trappor
Kajsa,japps det är jättetråkigt att ha ont och att de knakar även när man går i trappor
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 21:29yes...kolla upp det...
yes...kolla upp det...
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 21:38kajsa,tackar så mycket för stödet
kajsa,tackar så mycket för stödet