Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 10:27Lösa insex klarar man sig med i 99% av fallen, men för några rundor sedan hade jag behövt en skruvmejsel för att justera framväxeln.
Lösa insex klarar man sig med i 99% av fallen, men för några rundor sedan hade jag behövt en skruvmejsel för att justera framväxeln.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 10:42Om skruvmejseln är till för att justera framväxeln med har jag ingen nytta av den ändå. 😉
Om skruvmejseln är till för att justera framväxeln med har jag ingen nytta av den ändå. 😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 11:23Pedalval har diskuterats många ggr redan så en sökning kan vara av värde.
På min nya racer körde jag första tiden med SPD skor/pedaler eftersom jag redan hade sådana (och skor/pedaler är inte direkt gratis), nu när jag skaffat ett par väl passande SIDI s
Pedalval har diskuterats många ggr redan så en sökning kan vara av värde.
På min nya racer körde jag första tiden med SPD skor/pedaler eftersom jag redan hade sådana (och skor/pedaler är inte direkt gratis), nu när jag skaffat ett par väl passande SIDI s
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 22:39Jag cykelpendlar också sedan i maj (knappt 40 km/dag) och kör ganska lätt de flesta dagar. Jag brukar dock köra lite naturliga intervaller och har tränat in ca 90 kadens. Jag har märkt att jag ska köra lätt sista 10 minutrarna för att slippa den värsta tr
Jag cykelpendlar också sedan i maj (knappt 40 km/dag) och kör ganska lätt de flesta dagar. Jag brukar dock köra lite naturliga intervaller och har tränat in ca 90 kadens. Jag har märkt att jag ska köra lätt sista 10 minutrarna för att slippa den värsta tr
Quote from Rasmus Olsson on 19 June 2010, 23:09Tre lösa insex skramlar mer än ett multiverktyg.
Tre lösa insex skramlar mer än ett multiverktyg.
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 23:21Du har alldeles för rätt, Bruse! men jag har löst det problemet. 😉 Musik i öronen. 😉
Du har alldeles för rätt, Bruse! men jag har löst det problemet. 😉 Musik i öronen. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 19 June 2010, 23:22Även till dina medtrafikanter? Och hör du lastbilen som strax ska mosa dig om du har lurar på dig.
Även till dina medtrafikanter? Och hör du lastbilen som strax ska mosa dig om du har lurar på dig.
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 23:34Mina medtrafikanter? Bilisterna hör inte mina verktyg skramla. Dessutom skramlar dom faktiskt inte längre. Jag har köpt en alldeles för liten sadelväska. (#) Och jag cyklar mest på cykelbanor. Det är dåligt med lastbilar där... 😉
Mina medtrafikanter? Bilisterna hör inte mina verktyg skramla. Dessutom skramlar dom faktiskt inte längre. Jag har köpt en alldeles för liten sadelväska. (#) Och jag cyklar mest på cykelbanor. Det är dåligt med lastbilar där... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 19 June 2010, 23:38Visa mig den cykelbana som aldrig korsas av en gata eller väg.
Du får dela ut öronproppar till de andra cyklisterna.
Visa mig den cykelbana som aldrig korsas av en gata eller väg.
Du får dela ut öronproppar till de andra cyklisterna.
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 23:54Vilka cyklister? Jag cyklar ensam.
Jag vet att du inte tycker jag är riktigt klok och jag tänker inte försöka övertyga dig. Men jag klarar nog av att avgöra när det är läge att dra ur proppen. 😉
EDIT: Om lastbilen har tänkt mosa mig så lär han göra det
Vilka cyklister? Jag cyklar ensam.
Jag vet att du inte tycker jag är riktigt klok och jag tänker inte försöka övertyga dig. Men jag klarar nog av att avgöra när det är läge att dra ur proppen. 😉
EDIT: Om lastbilen har tänkt mosa mig så lär han göra det