Quote from Guest on 19 April 2008, 16:10Det är inte så jag låter bli att springa men det känns, tycker nog det blir lite bättre efter en stund men varför får jag det tro... Någon som vet???
Det gick ganska bra idag, det blev 4 km idag oxå och nu är löpningen precis som med intervall-spinningen
Det är inte så jag låter bli att springa men det känns, tycker nog det blir lite bättre efter en stund men varför får jag det tro... Någon som vet???
Det gick ganska bra idag, det blev 4 km idag oxå och nu är löpningen precis som med intervall-spinningen
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 16:20Träna Tibialis anterior
Träna Tibialis anterior
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 16:50det är ju inte utan att man blir lite nyfiken på varför just tibialis anterior skulle vara nyckeln här......
det är ju inte utan att man blir lite nyfiken på varför just tibialis anterior skulle vara nyckeln här......
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 18:46Jessica blir nyfiken varför och jag på vad 😀
Vadmuskeln?
Jessica blir nyfiken varför och jag på vad 😀
Vadmuskeln?
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 18:47framsida utsida underbenet.
korsar sedan fotleden och går ner under fotsulan
framsida utsida underbenet.
korsar sedan fotleden och går ner under fotsulan
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 18:51Om du har ont i benhinnorna tycker jag du ska dra ner på distanslöpningen. Jag åkte på en benhinneinflammation i höstas som en följd av att ha sprungit för långt för ofta och på hårt underlag. Jag sprang även om jag kände av benhinnorna, men det är inget
Om du har ont i benhinnorna tycker jag du ska dra ner på distanslöpningen. Jag åkte på en benhinneinflammation i höstas som en följd av att ha sprungit för långt för ofta och på hårt underlag. Jag sprang även om jag kände av benhinnorna, men det är inget
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 19:28Du får alltså ont benhinnan i början av när du springer? Om det inte kommer tillbaka när du blir kall igen så borde du kunna fortsätta att springa.
I så fall skulle jag satsa på att värma upp innan jag börjar springa. Dvs rörelser som inte belastar benhi
Du får alltså ont benhinnan i början av när du springer? Om det inte kommer tillbaka när du blir kall igen så borde du kunna fortsätta att springa.
I så fall skulle jag satsa på att värma upp innan jag börjar springa. Dvs rörelser som inte belastar benhi
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 19:29att se över sin löpteknik och leta lite dysfunktioner i kroppen är en bra början
att se över sin löpteknik och leta lite dysfunktioner i kroppen är en bra början
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 19:31Precis vad jag håller på med....återkommer när jag hittat rootcause 🙂
(måste hoppas)
Precis vad jag håller på med....återkommer när jag hittat rootcause 🙂
(måste hoppas)
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 19:32mycket bra joppe.
mycket bra joppe.