Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 19:38Löpskolning med åsa på tisdag...så får vi se ytterligare ett steg efter fotbäddarna jag fick för 2 veckor sedan...ska bli skitkul 🙂
Löpskolning med åsa på tisdag...så får vi se ytterligare ett steg efter fotbäddarna jag fick för 2 veckor sedan...ska bli skitkul 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 19:41Men om källan är att man inte sprungit på ett tag och benhinnorna inte hunnit med att anpassa sig? Så är det för mig varje år när jag börjar med löpning (och skate på vintern). Fast förbättring av teknik är aldrig fel.
Men om källan är att man inte sprungit på ett tag och benhinnorna inte hunnit med att anpassa sig? Så är det för mig varje år när jag börjar med löpning (och skate på vintern). Fast förbättring av teknik är aldrig fel.
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 19:44nja. träningsverk köper jag den förklaringen till. men att man ska få så jädra ont.
sen beror det ju förståss på vad det är man kallar benhinneinflamation.
finns fyra typer varav en faktiskt är just en inflamation i benhinnan.är det ett återkommande pr
nja. träningsverk köper jag den förklaringen till. men att man ska få så jädra ont.
sen beror det ju förståss på vad det är man kallar benhinneinflamation.
finns fyra typer varav en faktiskt är just en inflamation i benhinnan.
är det ett återkommande pr
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 19:53tack för dom uppmuntrande orden Jessica...... 🙂
tack för dom uppmuntrande orden Jessica...... 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 19:59Höger-vänster-höger osv.
Höger-vänster-höger osv.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 10:57Sweeties problem tycker jag inte låter som benhinneinflammation iaf. Gör det ont efteråt och i flera dagar är det värre. Ovana helt enkelt.
Att känna lite i benhinnorna efteråt brukar jag ta som ett tecken att man ökat träningsdosen för snabbt. Bara att
Sweeties problem tycker jag inte låter som benhinneinflammation iaf. Gör det ont efteråt och i flera dagar är det värre. Ovana helt enkelt.
Att känna lite i benhinnorna efteråt brukar jag ta som ett tecken att man ökat träningsdosen för snabbt. Bara att
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 18:42Jag har också börjat lägga mer fokus på mitt löpsteg nu, efter att förra veckan ha noterat att min pojkvän tar betydligt fler, kortare och lättare steg än jag. Jag har också brukat ha en ganska älg-lik löpstil, med långa, gungande steg - och ont i benhinn
Jag har också börjat lägga mer fokus på mitt löpsteg nu, efter att förra veckan ha noterat att min pojkvän tar betydligt fler, kortare och lättare steg än jag. Jag har också brukat ha en ganska älg-lik löpstil, med långa, gungande steg - och ont i benhinn
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 22:20Ulla, precis mina erfarenheter det där. (t+)
Minus pojkvän-biten.
Ulla, precis mina erfarenheter det där. (t+)
Minus pojkvän-biten.
Quote from Annika Bidner on 21 April 2008, 12:00Har säkert att göra med löpteknik då jag är nybörjare:-)
Sprang idag 4,9 km och kände inte av det alls och jag orkade HELA vägen!!!!
Men det var jäkligt varmt...
Har säkert att göra med löpteknik då jag är nybörjare:-)
Sprang idag 4,9 km och kände inte av det alls och jag orkade HELA vägen!!!!
Men det var jäkligt varmt...