Quote from Guest on 16 January 2008, 00:16Så fort du fyllt i antal minuter och sträcka när du registrerar träning, så poppar tempo (min/km) och hastighet (km/h) fram. Prova!
Så fort du fyllt i antal minuter och sträcka när du registrerar träning, så poppar tempo (min/km) och hastighet (km/h) fram. Prova!
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 00:26hurra! nu slipper jag sitta och höfta själv.
underbart.
tack så mycket
hurra! nu slipper jag sitta och höfta själv.
underbart.
tack så mycket
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 06:01(H:)
(H:)
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 07:23S-W-E-E-T! (hv)
S-W-E-E-T! (hv)
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 07:48Kanon! Då har jag ingen användning för jogg.se överhuvudtaget 😀
Kanon! Då har jag ingen användning för jogg.se överhuvudtaget 😀
Quote from mårten jansson on 16 January 2008, 08:20Weeee!
Weeee!
Quote from Christina Hageman on 16 January 2008, 08:43Det fungerar ju bara om man skriver in sträckan manuellt och inte när man väljer en av sina sparade rundor. I alla fall är det så hos mig. Skulle ju vara fint om du kunde få det att funka även för sparade rundor för jag använder mig uteslutande av det.
Det fungerar ju bara om man skriver in sträckan manuellt och inte när man väljer en av sina sparade rundor. I alla fall är det så hos mig. Skulle ju vara fint om du kunde få det att funka även för sparade rundor för jag använder mig uteslutande av det.
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 09:07Man ser det när man skriver in det, men jag hade hoppats på att det skulle synas i kalendern också.
Man ser det när man skriver in det, men jag hade hoppats på att det skulle synas i kalendern också.
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 09:16Toppen - och jaaaaa, även jag skulle vilja att det syns i kalendern med (t+)
Toppen - och jaaaaa, även jag skulle vilja att det syns i kalendern med (t+)
Quote from Urban Nilsson on 16 January 2008, 09:18Copy paste?
Copy paste?