Quote from Andreas Björklund on 16 January 2008, 09:20Weheej! Grejt!!
Och även jag skulle vilja kunna få det synligt i kalendern (liksom jag skulle vilja se de "avancerade kommentarerna"!)!
Är det möjligt fixa så att man kan välja vad man vill att kalendern ska visa, för de som tycker att det känns för p
Weheej! Grejt!!
Och även jag skulle vilja kunna få det synligt i kalendern (liksom jag skulle vilja se de "avancerade kommentarerna"!)!
Är det möjligt fixa så att man kan välja vad man vill att kalendern ska visa, för de som tycker att det känns för p
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 10:14Om jag får komma med ett litet önskemål så skulle jag gärna vilja kunna redigera tempot, eftersom jag ofta lägger in lite löpskolning eller styrketräning i löppassen vilket gör att det beräknade medeltempot blir fel. Dessutom höftar jag ofta hur lång tid
Om jag får komma med ett litet önskemål så skulle jag gärna vilja kunna redigera tempot, eftersom jag ofta lägger in lite löpskolning eller styrketräning i löppassen vilket gör att det beräknade medeltempot blir fel. Dessutom höftar jag ofta hur lång tid
Quote from Camilla Höög on 16 January 2008, 10:20Pontus, registrera flera pass istället där varje pass anger vad du gjort.
Pontus, registrera flera pass istället där varje pass anger vad du gjort.
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 10:29Låter skoj ... funkar det på allt? 😉
Låter skoj ... funkar det på allt? 😉
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 10:30Så kan man också göra. Det kanske är bättre.
Så kan man också göra. Det kanske är bättre.
Quote from Camilla Höög on 16 January 2008, 10:37För att tempot ska räknas ut så måste antingen tid eller sträcka modifieras. Just nu så görs inte beräkningen om man väljer en runda. Då måste man antingen modifiera ett av fälten, alternativt tabba från tidsfältet för att beräkningen ska utföras.
För att tempot ska räknas ut så måste antingen tid eller sträcka modifieras. Just nu så görs inte beräkningen om man väljer en runda. Då måste man antingen modifiera ett av fälten, alternativt tabba från tidsfältet för att beräkningen ska utföras.
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 10:46Du är jäkel på att vara finurlig Anders!
Du är jäkel på att vara finurlig Anders!
Quote from Camilla Höög on 16 January 2008, 11:02Jag kan vara skadad av att jag arbetar som programmerare och systemutvecklare 🙂
Jag kan vara skadad av att jag arbetar som programmerare och systemutvecklare 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 11:03jag skrev bara om sifrorna i mina gamla pass så kom beräkningen upp.
även sjuklingar måste ju testa 😀
jag skrev bara om sifrorna i mina gamla pass så kom beräkningen upp.
även sjuklingar måste ju testa 😀
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 13:04Att få det i kalendern med hade varit lysande, går ofta tilbaka och tittar, o då e det kul o kunna jämföra, även om man inte kört samma runda
Att få det i kalendern med hade varit lysande, går ofta tilbaka och tittar, o då e det kul o kunna jämföra, även om man inte kört samma runda