Quote from Camilla Höög on 16 January 2008, 13:42Informationen lagras inte någonstans. Den beräknas och visas endast där. Skulle vara ganska meningslöst och bara fylla databasen med värdelös data.
...så ingen går igenom alla sina gamla pass och sparar dem på nytt 🙂
Informationen lagras inte någonstans. Den beräknas och visas endast där. Skulle vara ganska meningslöst och bara fylla databasen med värdelös data.
...så ingen går igenom alla sina gamla pass och sparar dem på nytt 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 20:18Ja vad fint! Tack 🙂
Ja vad fint! Tack 🙂
Quote from mårten jansson on 16 January 2008, 21:27Jane: Avancerade kommentarerna? Som i den privata kommentaren, eller hemliga eller vad det står, under avancerade parametrar? Den ser jag iaf... Men bara jag.. Det är väl tanken :S
Jane: Avancerade kommentarerna? Som i den privata kommentaren, eller hemliga eller vad det står, under avancerade parametrar? Den ser jag iaf... Men bara jag.. Det är väl tanken :S
Quote from Andreas Björklund on 16 January 2008, 21:48Jag kommer inte ihåg vad de heter de olika... 🙂 Men jag skulle vilja se de avancerade grejerna i kalendern. Det finns ju alternativet att tex inte visa sin vikt etc, men de syns likväl i kalendern för en själv. Att det kanske inte är intressant för andr
Jag kommer inte ihåg vad de heter de olika... 🙂 Men jag skulle vilja se de avancerade grejerna i kalendern. Det finns ju alternativet att tex inte visa sin vikt etc, men de syns likväl i kalendern för en själv. Att det kanske inte är intressant för andr
Quote from Urban Nilsson on 17 January 2008, 08:26Jane: Kan du inte skriva in det i "Osynliga kommentarer"? under avancerade inställningar? Då ser du det men inte andra. Så gör jag med en del.
Jane: Kan du inte skriva in det i "Osynliga kommentarer"? under avancerade inställningar? Då ser du det men inte andra. Så gör jag med en del.
Quote from Andreas Björklund on 17 January 2008, 08:45Det var en bra idé (tills vidare)! 🙂 Jag trodde inte att den osynliga kommentaren heller syntes i kalendern, eftersom de andra parametrarna inte visas.. Så jag har faktiskt aldrig testat att skriva något där.. 😛
Det var en bra idé (tills vidare)! 🙂 Jag trodde inte att den osynliga kommentaren heller syntes i kalendern, eftersom de andra parametrarna inte visas.. Så jag har faktiskt aldrig testat att skriva något där.. 😛
Quote from j sollerman on 17 January 2008, 11:19hade varit nice om man kunnat se snitt och maxpuls i kalendern.
hade varit nice om man kunnat se snitt och maxpuls i kalendern.
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 11:40mycket bra ny grej!! me like the utveckling!
mycket bra ny grej!! me like the utveckling!
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 11:43(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 18:31fint som snus!
fint som snus!