Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 09:53Det lustiga är att mottrafikanterna tycker att man ska vara på cykelbanan utom när de själva kommer vinglande där.
På fyllecykeln med ICAkassar så är det ganska enkelt att köra i tjugo km/h. Eftersom cykelbanor är beräknade mer för krypande än cyklande s
Det lustiga är att mottrafikanterna tycker att man ska vara på cykelbanan utom när de själva kommer vinglande där.
På fyllecykeln med ICAkassar så är det ganska enkelt att köra i tjugo km/h. Eftersom cykelbanor är beräknade mer för krypande än cyklande s
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 09:58+1
(undra när får vi se "bilens förlovade lands" cykellagar införda i Sverige månne?)
+1
(undra när får vi se "bilens förlovade lands" cykellagar införda i Sverige månne?)
Quote from Lotta W on 10 June 2008, 10:03David: Amen!
David: Amen!
Quote from Lena O on 10 June 2008, 14:13Jack: Hur många barn har du?
Jack: Hur många barn har du?
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 14:35Jag har två barn. En dotter på 11 och en son på 6.
Jag har två barn. En dotter på 11 och en son på 6.
Quote from Lena O on 10 June 2008, 16:57Och var det så du lärde de att hålla sig på rätt sidan av banan genom att säga ADHD så fort de närmade sig mittlinjen?
Och var det så du lärde de att hålla sig på rätt sidan av banan genom att säga ADHD så fort de närmade sig mittlinjen?
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 20:41Barn som cyklar själva - jo, jag tackar jag, härom helgen kom min dotter på 6 år cyklande hem till mig tillsammans med två andra barn. (Hej, mamma!) De hade gett sig av från barnvakten på egen hand och cyklat genom halva samhället (1,5 km). De fick inte
Barn som cyklar själva - jo, jag tackar jag, härom helgen kom min dotter på 6 år cyklande hem till mig tillsammans med två andra barn. (Hej, mamma!) De hade gett sig av från barnvakten på egen hand och cyklat genom halva samhället (1,5 km). De fick inte
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 22:23"Cykelbanor och cykelvägar verkar så gott som alltid byggas enbart för att cyklisterna inte ska vara i vägen för bilarna. "
och
"På fyllecykeln med ICAkassar så är det ganska enkelt att köra i tjugo km/h. Eftersom cykelbanor är beräknade mer för krypan
"Cykelbanor och cykelvägar verkar så gott som alltid byggas enbart för att cyklisterna inte ska vara i vägen för bilarna. "
och
"På fyllecykeln med ICAkassar så är det ganska enkelt att köra i tjugo km/h. Eftersom cykelbanor är beräknade mer för krypan
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 23:00Hälsa Hannibal!
Hälsa Hannibal!
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 10:04Ungarna ska åka på cyklebanan.
Var ska de annars lära sig cykla???
Tränar gör man på vägen.
Skulle aldrig falla mig in att träna på cykelbanan. Förenat med livsfara både för en själv och för ens medtrafikanter.Vad gäller farthindren (bölderna) så är de
Ungarna ska åka på cyklebanan.
Var ska de annars lära sig cykla???
Tränar gör man på vägen.
Skulle aldrig falla mig in att träna på cykelbanan. Förenat med livsfara både för en själv och för ens medtrafikanter.
Vad gäller farthindren (bölderna) så är de