Quote from ellen olsson on 21 September 2010, 10:16Precis som Robert m.fl. skrivit så är Kyrkviken ett bra ställe att försöka ta sig förbi folkmassan.
Precis som Robert m.fl. skrivit så är Kyrkviken ett bra ställe att försöka ta sig förbi folkmassan.
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 10:22Eller så är det där som folkmassan tar sig förbi en själv 🙂
Lite roligt att alla antar att de är snabbare än snittet i sin startgrupp.
Eller så är det där som folkmassan tar sig förbi en själv 🙂
Lite roligt att alla antar att de är snabbare än snittet i sin startgrupp.
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 10:23Kalle!
Jag håller med både Elin och Fredrik men kompletterar med några ytterligre råd/tips. I år blir det mitt 8:e LL och jag har oftast startat i startgrupp 5, senste två gångerna och i år startar jag i grupp 4 och en gång har jag startat i grupp 2. Om
Kalle!
Jag håller med både Elin och Fredrik men kompletterar med några ytterligre råd/tips. I år blir det mitt 8:e LL och jag har oftast startat i startgrupp 5, senste två gångerna och i år startar jag i grupp 4 och en gång har jag startat i grupp 2. Om
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 10:23Nästan alla har _någon_ att ta sig förbi 😉
Nästan alla har _någon_ att ta sig förbi 😉
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 10:27"Försök att ha krafter kvar när du kommer in i banans jobbigaste parti, nämligen vid ca 16-17 km." Det är här jag alltid dragit på för hårt, och det har kostat i den senare och mer lättlöpta delen. Det du håller igen i alla dessa småbackar får du mångfalt
"Försök att ha krafter kvar när du kommer in i banans jobbigaste parti, nämligen vid ca 16-17 km." Det är här jag alltid dragit på för hårt, och det har kostat i den senare och mer lättlöpta delen. Det du håller igen i alla dessa småbackar får du mångfalt
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 10:36Absolut Anders! Kanske lite kryptiskt formulerat av mig men jag menade att man får inte vara rökt (tex för att man har sprungit om en massa löpare utanför banan) när man kommer till ca 16 km för då är det godnatt nar man kommer ut på sista 10. Alltså: stå
Absolut Anders! Kanske lite kryptiskt formulerat av mig men jag menade att man får inte vara rökt (tex för att man har sprungit om en massa löpare utanför banan) när man kommer till ca 16 km för då är det godnatt nar man kommer ut på sista 10. Alltså: stå
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 10:42Vad skönt att se att alla verkar ha kommit fram till ungefär samma saker som jag gjort i mina analyser och planer när jag provsprungit banan och tänkt igenom loppet, det borde betyda att jag är ganska väl förberedd och fint rustad inför lördagen. Sub 3 ko
Vad skönt att se att alla verkar ha kommit fram till ungefär samma saker som jag gjort i mina analyser och planer när jag provsprungit banan och tänkt igenom loppet, det borde betyda att jag är ganska väl förberedd och fint rustad inför lördagen. Sub 3 ko