Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 10:17Krav på ringklocka kanske är lite överkurs dock, just i tävlingssammanhang.
Krav på ringklocka kanske är lite överkurs dock, just i tävlingssammanhang.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 11:41Dock väldigt roligt att ringa i ringklocka när du cyklar om folk med dyrare cykel än din egen:-)
Dock väldigt roligt att ringa i ringklocka när du cyklar om folk med dyrare cykel än din egen:-)
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 13:14Är det inte avlyst måste nog fordonet vara godkänt för framfart på allmän väg. Ergo, ringklocka.
Är det inte avlyst måste nog fordonet vara godkänt för framfart på allmän väg. Ergo, ringklocka.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 13:28Krav eller ej så var ringklocka en av de första sakerna jag köpte till min cykel. Körde en träningsrunda innan dess och det var mäkta frustrerande att inte kunna göra folk och fä uppmärksamma på att det var cyklist i antågande bakifrån.
Sedan kan man väl
Krav eller ej så var ringklocka en av de första sakerna jag köpte till min cykel. Körde en träningsrunda innan dess och det var mäkta frustrerande att inte kunna göra folk och fä uppmärksamma på att det var cyklist i antågande bakifrån.
Sedan kan man väl
Quote from Elias Engqvist on 23 March 2011, 13:39En sån här kan behövas ibland: BILD:http://www.primaryedge.com.au/downloads/Image/products/medium/5fd0b37cd7dbbb00f97ba6ce92bf5add-1.jpg
En sån här kan behövas ibland: BILD:http://www.primaryedge.com.au/downloads/Image/products/medium/5fd0b37cd7dbbb00f97ba6ce92bf5add-1.jpg
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 14:24Fast den är inte så aero, Christer
Fast den är inte så aero, Christer
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 14:30De verkar bara kolla att bromsarna funkar, inget om ringklockor, reflexer och lysen. Sen är visst "fixies" förbjudna.
De verkar bara kolla att bromsarna funkar, inget om ringklockor, reflexer och lysen. Sen är visst "fixies" förbjudna.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 10:22@Christer: jag önskar att jag haft en sån på min pendlarhoj....
@Christer: jag önskar att jag haft en sån på min pendlarhoj....
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2011, 10:23Jag har en gång sett/hört en sån på en cykel - det är rätt imponerande!
Jag har en gång sett/hört en sån på en cykel - det är rätt imponerande!
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 10:27Framför allt så borde man slippa gångtrafikanter med proppar i öronen på cykelbanan. 🙂
Framför allt så borde man slippa gångtrafikanter med proppar i öronen på cykelbanan. 🙂