Quote from Guest on 7 May 2009, 17:26Jag önskar att denna länk kunde flytta lite längre bort från "olästa diskussioner" och övrigt. Klickar fel lite då och då.
/Johan
Jag önskar att denna länk kunde flytta lite längre bort från "olästa diskussioner" och övrigt. Klickar fel lite då och då.
/Johan
Quote from Per Ögren on 7 May 2009, 17:36Gjorde precis samma sak! Råkade logga ut fast jag skulle till de olästa diskussionerna!
Gjorde precis samma sak! Råkade logga ut fast jag skulle till de olästa diskussionerna!
Quote from Olof Robertson on 7 May 2009, 19:35Håller med, vet inte hur många gånger jag råkat logga ut. Riktigt störigt.
Håller med, vet inte hur många gånger jag råkat logga ut. Riktigt störigt.
Quote from Magnus Gelang on 7 May 2009, 19:51Det har jag aldrig lyckats göra 😀 Men för all del, visst kan den länken flytta en bit bort om det är många som lyckas klicka fel. Förstår att det är väldigt irriterande när det händer.
Det har jag aldrig lyckats göra 😀 Men för all del, visst kan den länken flytta en bit bort om det är många som lyckas klicka fel. Förstår att det är väldigt irriterande när det händer.
Quote from Peter Eriksson on 7 May 2009, 20:10Kan inte minnas att jag klickat fel vid datorn men det är värre när jag surfar med den gamla handdatorn som har en svårkalibrerad pekskärm... Betydligt svårare att logga in därifrån dessutom så även jag skulle uppskatta ett större avstånd.
För övrigt är j
Kan inte minnas att jag klickat fel vid datorn men det är värre när jag surfar med den gamla handdatorn som har en svårkalibrerad pekskärm... Betydligt svårare att logga in därifrån dessutom så även jag skulle uppskatta ett större avstånd.
För övrigt är j
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 22:11Har aldrig klickat fel där. Var tvungen att titta om det verkligen fanns en Logga ut-knapp. 🙂
Har aldrig klickat fel där. Var tvungen att titta om det verkligen fanns en Logga ut-knapp. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2009, 22:12Precis. Samma här Peter!
Precis. Samma här Peter!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 22:12Nu är vi tre 😀
Nu är vi tre 😀
Quote from Magnus Gelang on 7 May 2009, 22:144. Jag har aldrig heller lyckats klicka fel.
4. Jag har aldrig heller lyckats klicka fel.
Quote from Catharina Brattlin on 7 May 2009, 22:29Inte jag heller.
Nu är vi fem, Harald. 🙂
Inte jag heller.
Nu är vi fem, Harald. 🙂