Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 18:51Logga ut istället för att gå till nästa diskussion. Vad tror ni Sigge skulle säga om denna omedvetna handling..?!;)
Logga ut istället för att gå till nästa diskussion. Vad tror ni Sigge skulle säga om denna omedvetna handling..?!;)
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 19:20Johan: Nej att "Bakåt" inte innebär automatisk inloggning är jag medveten om. Men om klicket på "Olästa" begränsas till en gång per Funbet-session så borde risken att bli utloggad vara ganska minimal?
Nu är det ju iof inte alla browsers som default ladda
Johan: Nej att "Bakåt" inte innebär automatisk inloggning är jag medveten om. Men om klicket på "Olästa" begränsas till en gång per Funbet-session så borde risken att bli utloggad vara ganska minimal?
Nu är det ju iof inte alla browsers som default ladda
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 19:32Andreas: Då är jag med på vad du menar! Faktum är att jag gör så 🙂 Det räcker tydligen inte för min klumpighet.
Inspekterar mina fingrar lite och minns ett simpsons-avsnitt... "the fingers you have used to dial are too fat, to connect to an operator sma
Andreas: Då är jag med på vad du menar! Faktum är att jag gör så 🙂 Det räcker tydligen inte för min klumpighet.
Inspekterar mina fingrar lite och minns ett simpsons-avsnitt... "the fingers you have used to dial are too fat, to connect to an operator sma
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 19:46Haha
Haha