Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 23:246 Om det är ett stort problem så går det att klicka en gång på "Olästa" och sen använda "Bakåt" för att komma tillbaka till listan över de olästa diskussionerna.
6 Om det är ett stort problem så går det att klicka en gång på "Olästa" och sen använda "Bakåt" för att komma tillbaka till listan över de olästa diskussionerna.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 23:267! Fast jag råkade klicka "markera som ointressant" istället för "skriv inlägg" en gång. Panik!! Hittade dock rätt på tråden igen. Pjuh! Jag har VIKTIGA saker att säga! 😉
7! Fast jag råkade klicka "markera som ointressant" istället för "skriv inlägg" en gång. Panik!! Hittade dock rätt på tråden igen. Pjuh! Jag har VIKTIGA saker att säga! 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 09:44Ok ok, ni är inte lika klantiga som vi som lcykats logga ut av misstag 😉
Andreas: vet inte om du menade att svara till min första kommentar, men man loggar ju inte in igen genom att gå bakåt i webb-historiken. Och det var det som var problemet 🙂
Ok ok, ni är inte lika klantiga som vi som lcykats logga ut av misstag 😉
Andreas: vet inte om du menade att svara till min första kommentar, men man loggar ju inte in igen genom att gå bakåt i webb-historiken. Och det var det som var problemet 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 11:06F´låt Johan
Jag lovar - vi fipplar till något annat i stället 😀
F´låt Johan
Jag lovar - vi fipplar till något annat i stället 😀
Quote from Jonas Täng on 8 May 2009, 11:07hihi detta påpekade jag förut nån gång. Jag är också bra på att logga ut i stället för att läsa olästa diskussioner!
hihi detta påpekade jag förut nån gång. Jag är också bra på att logga ut i stället för att läsa olästa diskussioner!
Quote from Olof Robertson on 8 May 2009, 12:35Kan det bero på om man använder en mus eller en "rollermouse" eller vad det heter? Jag använder det sistnämnda på jobbet, och det är där jag loggar ut. Ibland rullar man för långt, den är ju inte fast i sig själva rullen. Oj va virrigt det lät 🙂 Nån ka
Kan det bero på om man använder en mus eller en "rollermouse" eller vad det heter? Jag använder det sistnämnda på jobbet, och det är där jag loggar ut. Ibland rullar man för långt, den är ju inte fast i sig själva rullen. Oj va virrigt det lät 🙂 Nån ka
Quote from Jonas Täng on 8 May 2009, 13:10Aha! Jag kör med mousetrap kanske därför jag knasar till det!
Aha! Jag kör med mousetrap kanske därför jag knasar till det!
Quote from Magnus Gelang on 8 May 2009, 13:39Och jag använder vanlig mus och klickar inte fel 🙂
Och jag använder vanlig mus och klickar inte fel 🙂
Quote from Camilla Höög on 8 May 2009, 17:59Det låter som ni behöver öva på musanvändning.
Det låter som ni behöver öva på musanvändning.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 18:49Kanske det, men ärligt talat, logik i att "logga ut" står mellan mitt namn och "min profil"?
Jag tror jag har letat efter "logga ut" när jag använt dator på bibblan utan att då hitta det 😀
Kanske det, men ärligt talat, logik i att "logga ut" står mellan mitt namn och "min profil"?
Jag tror jag har letat efter "logga ut" när jag använt dator på bibblan utan att då hitta det 😀