Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatLogga ut.
You need to log in to create posts and topics.

6 Om det är ett stort problem så går det att klicka en gång på "Olästa" och sen använda "Bakåt" för att komma tillbaka till listan över de olästa diskussionerna.

7! Fast jag råkade klicka "markera som ointressant" istället för "skriv inlägg" en gång. Panik!! Hittade dock rätt på tråden igen. Pjuh! Jag har VIKTIGA saker att säga! 😉

Ok ok, ni är inte lika klantiga som vi som lcykats logga ut av misstag 😉

Andreas: vet inte om du menade att svara till min första kommentar, men man loggar ju inte in igen genom att gå bakåt i webb-historiken. Och det var det som var problemet 🙂

F´låt Johan
Jag lovar - vi fipplar till något annat i stället 😀

hihi detta påpekade jag förut nån gång. Jag är också bra på att logga ut i stället för att läsa olästa diskussioner!

Kan det bero på om man använder en mus eller en "rollermouse" eller vad det heter? Jag använder det sistnämnda på jobbet, och det är där jag loggar ut. Ibland rullar man för långt, den är ju inte fast i sig själva rullen. Oj va virrigt det lät 🙂 Nån ka

Aha! Jag kör med mousetrap kanske därför jag knasar till det!

Och jag använder vanlig mus och klickar inte fel 🙂

Det låter som ni behöver öva på musanvändning.

Kanske det, men ärligt talat, logik i att "logga ut" står mellan mitt namn och "min profil"?
Jag tror jag har letat efter "logga ut" när jag använt dator på bibblan utan att då hitta det 😀