Quote from Guest on 18 August 2013, 20:28Hej
Någon som vet vilka alternativ man har för att få tag på en startplats till London Marathon 2013. Jag vet om Springtime och SRRC men då måste jag köpa hela paketet och det vill jag helst inte då jag vill fixa eget boende.
Några idéer någon?
/Anders
Hej
Någon som vet vilka alternativ man har för att få tag på en startplats till London Marathon 2013. Jag vet om Springtime och SRRC men då måste jag köpa hela paketet och det vill jag helst inte då jag vill fixa eget boende.
Några idéer någon?
/Anders
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 20:38Det finns ju en utlottning av startplatser men den är redan fulltecknad (öppnade i slutet av april och platserna tog slut på något dygn). Annars är den möjlighet jag vet, utöver researrangörer, att springa för välgörenhet. Tror man som lägst måste samla i
Det finns ju en utlottning av startplatser men den är redan fulltecknad (öppnade i slutet av april och platserna tog slut på något dygn). Annars är den möjlighet jag vet, utöver researrangörer, att springa för välgörenhet. Tror man som lägst måste samla i
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 21:16Se till att bli personlig vän med drottningen.
Se till att bli personlig vän med drottningen.
Quote from Funbeat user on 20 August 2013, 10:27ok, alla tips är välkomna. Vissa är kanske mer och vissa mindre sannolika att använda... 🙂
ok, alla tips är välkomna. Vissa är kanske mer och vissa mindre sannolika att använda... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 August 2013, 11:44OK, jag förstår. Du är inte intresserad av att vidga din bekantskapskrets.
Du är inte den första svensk som kommit i den här situationen och börjat fundera i dessa banor. Tyvärr är det så att arrangören har inga problem att bli av med platserna utan det
OK, jag förstår. Du är inte intresserad av att vidga din bekantskapskrets.
Du är inte den första svensk som kommit i den här situationen och börjat fundera i dessa banor. Tyvärr är det så att arrangören har inga problem att bli av med platserna utan det
Quote from Funbeat user on 20 August 2013, 13:34Ja, det är nog mer sannolikt att göra 2.10 än att bli kompis med en 87-årig drottning. Men inte så mycket mer sannolikt. Det får nog som du skriver bli till att krypa till Springtime och pröjsa.
Ja, det är nog mer sannolikt att göra 2.10 än att bli kompis med en 87-årig drottning. Men inte så mycket mer sannolikt. Det får nog som du skriver bli till att krypa till Springtime och pröjsa.
Quote from Funbeat user on 20 August 2013, 13:55Fan vet, om man verkligen la manken till är det nog lättare att bli kompis med dronningen... 😉
Fan vet, om man verkligen la manken till är det nog lättare att bli kompis med dronningen... 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 18:40Håller med, verkar galet svårt. Jag funderar på att boka via SRRC men när jag har mejlat med dem så är de inte direkt supertrevliga och man har läst en hel del negativt om dem på nätet (men även läst bloggar där det står att det fungerar ok).
Skulle ocks
Håller med, verkar galet svårt. Jag funderar på att boka via SRRC men när jag har mejlat med dem så är de inte direkt supertrevliga och man har läst en hel del negativt om dem på nätet (men även läst bloggar där det står att det fungerar ok).
Skulle ocks
Quote from Funbeat user on 24 August 2013, 21:28Det är fascinerande hur det varje år uppdagas nya entusiaster som tror att London Marathon är något som man anmäler sig till som vilket storlopp som helst. När jag för ett par år sedan var i samma "desperata" situation som Annika var jag och sökte på alla
Det är fascinerande hur det varje år uppdagas nya entusiaster som tror att London Marathon är något som man anmäler sig till som vilket storlopp som helst. När jag för ett par år sedan var i samma "desperata" situation som Annika var jag och sökte på alla
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 19:26Går det att kvala in på tid och få en "garanterad" plats, liknande NY Marathon?
Går det att kvala in på tid och få en "garanterad" plats, liknande NY Marathon?