Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLondon Marathon
You need to log in to create posts and topics.

12

Inte om du inte är brittisk medborgare. Eller är så snabb att du blir intressant till elitfältet.

Visst går det att kvala sig in precis som Mackan säger. Spring på 2.15 och jag tror du är garanterad en plats. Berlin om en månad. Lättsprunget och som gjort för att springa på bra tid.

Johan Lundgren: Ja, visst är det kul att det dyker upp nya härliga entusiaster som vill mycket. Det bästa med dem är att de ser till att få det dem vill ha.

Nu är jag anmäld och klar, till ordinarie pris. Allt går om man vill som jag brukar säga.

Grattis. Jag önskar dig lycka till och jag hoppas de yttre förutsättningarna blir optimala. Då kommer det att bli en fantastisk upplevelse. Då struntar man faktiskt i att det har kostat lite. Blev det Springtime eller SRRC?

Johan: Tack! Ska bli superspännande, känns som en stor folkfest. Hoppas vi ses i London!

Resultatet i lotteriet beräknas nå de brittiska deltagarna inom sju dagar enligt arrangören. Om jag minns rätt så fick vi i "overseas-gruppen" ett mejl med besked runt samma tidpunkt. Så i mitten eller mot slutet av nästa vecka förmodligen.

Spännande...

Jag kröp till korset och åker nu med Springtime 🙂

Inte fullt hoppas jag. Du fixade väl flyget själv?

Gjorde tvärt om, kör flyget med dem men fixar boende själv.

12