Quote from Guest on 3 July 2012, 14:21Det är nu klart med tävlingsdatum för 2013. Det blir en vecka senare än 2012 pga. påskhelgen, dvs. lördagen 6:e april. Starttid 11:00.
Vi har även fått klart med tidtagning/varvräkning via elektroniskt system. Det är Reima Hartikainen och Peter Eriksson
Det är nu klart med tävlingsdatum för 2013. Det blir en vecka senare än 2012 pga. påskhelgen, dvs. lördagen 6:e april. Starttid 11:00.
Vi har även fått klart med tidtagning/varvräkning via elektroniskt system. Det är Reima Hartikainen och Peter Eriksson
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 14:31Inskrivet i planen, vill upp igen. Men det är mycket som kan hända vid den tidpunkten.
Hoppas på att det inte krockar med TEC.
Inskrivet i planen, vill upp igen. Men det är mycket som kan hända vid den tidpunkten.
Hoppas på att det inte krockar med TEC.
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 14:37TEC körde 14-15 april i år. Förhoppningsvis flyttar de inte en helg bakåt till nästa år.
TEC körde 14-15 april i år. Förhoppningsvis flyttar de inte en helg bakåt till nästa år.
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 20:51Ja det är rätt och ni är först ut med datumet så förhoppningsvis ska det inte krocka. Jag har inte tänkt springa TEC men man "måste" vara där i alla fall 🙂
Ja det är rätt och ni är först ut med datumet så förhoppningsvis ska det inte krocka. Jag har inte tänkt springa TEC men man "måste" vara där i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 22:47Självklart så står jag på startlinjen även 2013. Har fått en massa förståndiga synpunkter från läkarsidan på hur jag ska lägga upp mitt lopp....hehehe. Kanonlopp med fantastisk service....som nu måste byggas ut om det kommer typ 300 deltagare...LYCKA TILL
Självklart så står jag på startlinjen även 2013. Har fått en massa förståndiga synpunkter från läkarsidan på hur jag ska lägga upp mitt lopp....hehehe. Kanonlopp med fantastisk service....som nu måste byggas ut om det kommer typ 300 deltagare...LYCKA TILL
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 19:03Idag öppnar anmälan, välkomna! Vem blir först? 🙂
Idag öppnar anmälan, välkomna! Vem blir först? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 19:12Inte jag, Krister!! 😀
Inte jag, Krister!! 😀
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 19:19Skulle inte du Erik kunna chocka oss alla ordentligt och ställa upp i en Ultra? 🙂
Skulle inte du Erik kunna chocka oss alla ordentligt och ställa upp i en Ultra? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 19:35Tycker du inte det är traumatiskt nog att springa en ultra, för att späda på det ytterligare med en dylik chock?
Tycker du inte det är traumatiskt nog att springa en ultra, för att späda på det ytterligare med en dylik chock?
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 21:24Men Erik har ju varit en utmärkt trunkbärare på minst 2st Ultralopp. Fast trunkbärarna behöver nog inte anmäla sig till loppet...
Men Erik har ju varit en utmärkt trunkbärare på minst 2st Ultralopp. Fast trunkbärarna behöver nog inte anmäla sig till loppet...