Quote from Guest on 13 December 2010, 05:43Idag är det Lucia:-) - och visst springs det väl även denna dag?!
Hur löptränar ni/Ni denna Luciamåndag?
Idag är det Lucia:-) - och visst springs det väl även denna dag?!
Hur löptränar ni/Ni denna Luciamåndag?
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 05:53Se där, nytänkande på pannlampsfronten! (t+)
Har du själv totat ihop din balaclava? (#)
Edit säger att när du byter avatar kommer ingen att förstå detta inlägg.
Se där, nytänkande på pannlampsfronten! (t+)
Har du själv totat ihop din balaclava? (#)
Edit säger att när du byter avatar kommer ingen att förstå detta inlägg.
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 07:30Springer ni i Lucialinne idag?
Springer ni i Lucialinne idag?
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 14:37Ja, jag sprang idag, nej inte i lucialinne! 🙂
Vet inte riktigt om jag är nöjd eller missnöjd med dagens pass... Hade intentionen att springa min VU-runda (vinterutmaningen 1 mil), men har kommit in i en negativ spiral där kroppen kroknar för "ingenting
Ja, jag sprang idag, nej inte i lucialinne! 🙂
Vet inte riktigt om jag är nöjd eller missnöjd med dagens pass... Hade intentionen att springa min VU-runda (vinterutmaningen 1 mil), men har kommit in i en negativ spiral där kroppen kroknar för "ingenting
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 14:43Det blev 5,5 km på löpband, utan tomtemössa
Det blev 5,5 km på löpband, utan tomtemössa
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 15:10En liten tomte hälsade på imorse, han fick stå för lussandet.
Själv sprang jag någon form av intervaller på morgonkvisten:
10 min uppv/nedv
15 min x 2 med mål att hålla pulsen i zon 4, farten varierade mellan 4:40 och 6:00 (tokjobbigt!)
2 min vila med må
En liten tomte hälsade på imorse, han fick stå för lussandet.
Själv sprang jag någon form av intervaller på morgonkvisten:
10 min uppv/nedv
15 min x 2 med mål att hålla pulsen i zon 4, farten varierade mellan 4:40 och 6:00 (tokjobbigt!)
2 min vila med må
Quote from Catharina Brattlin on 13 December 2010, 15:36Jag ska gympa idag. Med glitter i håret. 😉
Jag ska gympa idag. Med glitter i håret. 😉
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 19:09Om man har många luciatåg nära inpå varandra får man springa emellan med linnet på 😉
Om man har många luciatåg nära inpå varandra får man springa emellan med linnet på 😉
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 20:09Jag sprang tröskelintervaller idag - med glittrande ögon. Kul! 🙂
Jag sprang tröskelintervaller idag - med glittrande ögon. Kul! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 20:16Jag var möjligtvis röd som en tomte i ansiktet av ansträngningen. Eller hade röd näsa som Rudolf av kylan. 😉
Jag var möjligtvis röd som en tomte i ansiktet av ansträngningen. Eller hade röd näsa som Rudolf av kylan. 😉