Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 20:35Mina näsa är nästan lika röd som mitt nyinköpta julläppglans men det beror på förkylning, har inte tränat på över en vecka.
Mina näsa är nästan lika röd som mitt nyinköpta julläppglans men det beror på förkylning, har inte tränat på över en vecka.
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 20:41Tänk vad många sätt man kan få en röd näsa på! Förkylning,kyla,några kvällar på krogen,av en knytnäve,allergier!
Tänk vad många sätt man kan få en röd näsa på! Förkylning,kyla,några kvällar på krogen,av en knytnäve,allergier!
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 20:59Jag har ingen röd näsa alls idag;)
Jag har ingen röd näsa alls idag;)
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 09:28Nej inte springa i särken. Haft nog med lussandet efter att varit på Sonens genrep i fredags, Surat över luciatåg i vägen i lördags, tråcklat uppfållen på Sonens särk i söndags och packat alla grejer; Gårdagen först till dagis för Lillans tåg, och så smit
Nej inte springa i särken. Haft nog med lussandet efter att varit på Sonens genrep i fredags, Surat över luciatåg i vägen i lördags, tråcklat uppfållen på Sonens särk i söndags och packat alla grejer; Gårdagen först till dagis för Lillans tåg, och så smit