Quote from Bjarne Lewin on 25 April 2009, 22:02Tack Björn för att du gjorde det (H:)
Tack Björn för att du gjorde det (H:)
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 10:47Det roligaste är väl att de gjort om så att man kommer in på idrottplatsen i motsatt hörn mot tidigare och får 300 m på löparbanan att ta emot publikens jubel (hv)
Det roligaste är väl att de gjort om så att man kommer in på idrottplatsen i motsatt hörn mot tidigare och får 300 m på löparbanan att ta emot publikens jubel (hv)
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 19:54Javisst - och den biten hade jag missat! Efter vissa efterforskningar har jag nu lyckats hitta var man redigerar en redan inlagd runda och ändrat sträckningen så att den följer löparbanorna. Rätt ska vara rätt!
Kul att loppet avslutas med ett knappt varv
Javisst - och den biten hade jag missat! Efter vissa efterforskningar har jag nu lyckats hitta var man redigerar en redan inlagd runda och ändrat sträckningen så att den följer löparbanorna. Rätt ska vara rätt!
Kul att loppet avslutas med ett knappt varv
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 20:13Det ska bli roligt att prova loppet för första gången för mig !
Blir en bra uppvärmning inför Göteborgsvarvet och Stockholm maran.
Det ska bli roligt att prova loppet för första gången för mig !
Blir en bra uppvärmning inför Göteborgsvarvet och Stockholm maran.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:25att det ska vara så svårt att fixa en 10k slinga i Lund...bedrövligt? Eller?
att det ska vara så svårt att fixa en 10k slinga i Lund...bedrövligt? Eller?
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 08:28Att fixa en 10km-slinga kräver dubbelt så många banfunktionärer, och mer avspärrningar. Jag vet att det var tal om envarvsbana på långa sträckan, men jag gissar att det föll på logistiken. Men förhoppningsvis stämmer sträckan nu både på 5km och 10km.
Att fixa en 10km-slinga kräver dubbelt så många banfunktionärer, och mer avspärrningar. Jag vet att det var tal om envarvsbana på långa sträckan, men jag gissar att det föll på logistiken. Men förhoppningsvis stämmer sträckan nu både på 5km och 10km.