Quote from Guest on 21 April 2013, 14:07Änltigen!! Idag sprang jag för första gången en mil sedan en stressfraktur för ett år sedan!!!
Vägen tillbaka har varit lång och kantad av både kryckor, tre månaders löpförbud, långsam joggstart, paus i upptrappandet för metodisk uppbyggnad av löpstyrka
Änltigen!! Idag sprang jag för första gången en mil sedan en stressfraktur för ett år sedan!!!
Vägen tillbaka har varit lång och kantad av både kryckor, tre månaders löpförbud, långsam joggstart, paus i upptrappandet för metodisk uppbyggnad av löpstyrka
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 14:17Var satt frakturen?
Var satt frakturen?
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 14:57Den satt på fibula-benet, strax ovanför fotknölen på utsidan av foten.
Den satt på fibula-benet, strax ovanför fotknölen på utsidan av foten.
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 15:05Härligt Louise, förstår att den milen satt som en smäck. 🙂
Härligt Louise, förstår att den milen satt som en smäck. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 15:22Grattis Louise!
Vad härligt att du äntligen sprungit milen igen!
Jag önskar dig skadefri löpning framöver!
Kram,
Jenny
Grattis Louise!
Vad härligt att du äntligen sprungit milen igen!
Jag önskar dig skadefri löpning framöver!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 16:42Kanon Louise! Jag har haft ett gäng stressfrakturer, och det sliter sönder en på insidan varje gång. Den sorgen..., hur man mest av allt bara längtar efter mamma.
Kanon Louise! Jag har haft ett gäng stressfrakturer, och det sliter sönder en på insidan varje gång. Den sorgen..., hur man mest av allt bara längtar efter mamma.
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 18:21Grattis, vad härligt! Hoppas du får vara hel i fortsättningen och att din upptrappning går bra.
Grattis, vad härligt! Hoppas du får vara hel i fortsättningen och att din upptrappning går bra.
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 21:53Tack för allayckönskningar!!
Anders: Ett gäng stressfrakturer??? Hur har du gjort för att komma tillbaka och var har du haft dessa frakturer?
Tack för allayckönskningar!!
Anders: Ett gäng stressfrakturer??? Hur har du gjort för att komma tillbaka och var har du haft dessa frakturer?
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 11:04Trägen vinner! Bra jobbat Louise. Starkt och mycket bra jobbat.
Trägen vinner! Bra jobbat Louise. Starkt och mycket bra jobbat.
Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 11:35Förenar mig med grattiskören! Skönt för dig!
Förenar mig med grattiskören! Skönt för dig!