Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

berätta era historier!

Misslyckad har jag en, från 10 år tillbaka i tiden. Det dröjde inte länge innan orden "min pojkvän" dök upp i samtalet...

Ok, åter till ämnet. 😀

Aldrig någon sm flirtar med mig på gymet:-( Å andra sidan har jag inte hittat någon att flirta med heller;)

Går det ens? Jag har då aldrig fått möjlighet ens känns det som.

Nu när det är så kallt ute borde man kunna hitta någon i löparspåret. Bara att säga att man är så frusen att man måste bli omkramad av någon för att inte frysa ihjäl. Sen släpper man honom/henne inte.

Jag tror definitivt det går. Har ej försökt själv än, men rent generellt är folk (vissa) väldigt öppna och pratsamma/hälsande där jag tränar. Så att ta stegen att prata lite mer med folk är inte jättestort. Om det sedan råkar vara någon man spanat in är j

Fin idé, Helena! 😀

På mitt gym är de inte särskilt talföra. De flesta är inne i sin egen värld och tränar. Däremot tror jag på dessa träningsforum att man kan träffa någon. Vi är många som träffas på lopp som fått kontakt via en löparsida (PULS.se).

Då är det alltså snarare jag som tränar på fel ställe då de är inte så talföra hos oss heller. Det verkar oftare som det är ett irritations moment att behöva prata med någon.

Min enda "gymflirt" är en reparatör på det gym jag då hade hand om som flirtade hejvilt och bjöd ut mig och tammef-n tjatade så jag blev väldigt irriterad. Det kändes allt annat än bekvämt eller smickrande, bara pinsamt, oprofessionellt och påträngande.