Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELlyckad flirt på gymmet?
You need to log in to create posts and topics.

Ja ibland undrar man, speciellt när vikten är mindre än vad en normal arm väger.

Låt oss inte diskutera kvinnors beteenden då det bara kan sluta i katastrofer (#)

För att återgå till rubriken; jag tror man kan hitta en flirt på gymet om man ofta går dit samtidigt som den "utvalde". Då kan man börja småsnacka lite och känna på "pulsen". Har dock inte hört någon som fått till en flirt på ett gym.

kanske det.

Det kan hända att det sker raggning på gymmet men jag tror tyvärr inte att det är en bra miljö för det. I min värld så behövs det lite mer social kontakt än vad som verkar vara normalt på ett gym. Däremot är det nog många som tar sig dit för

Bäst kontakt får man ju i omklädningsrummet/duschen/bastun. Då har man tid att prata. Så homoragg funkar nog bättre än heterodito! Själv blir jag glad av att småprata lite med trevliga damer. Kompisumgänge är inte det sämsta det heller!

Har hört att Friskis har gemensam bastu för herrar/damer. Någon som vet om det stämmer - kan ju vara ett bra tillfälle i så fall 🙂

Barbro: Tror jag också hört något om det.. dock ej inte fått det bekräftat. Låter ändå ganska osäkert.. vågar man som tjej gå in där, egentligen?

Eller som kille ..... 🙂

Ja men vänd på sakerna om du vill 😛

Jag hade vågat gå in där ja. Hade du?!

Varför inte?
Jag tyckte alltid det var så tråkigt att basta ensam när jag varit enda tjej som spelat innebandy på jobbet. Grabbarna fick minsann sitta och snacka skit och gå igenom matchen. Jag blev klar på nolltid och fick sitta påklädd utanför omklädni