Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:07Ja, jag vågar (H)
Ja, jag vågar (H)
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:15Lena: Orättvist! Många hallar där man spelar innebandy är väl äldre sporthallar där man inte ens kunde ha tanken på en delad bastu, antar jag?
Barbro: Cool!
Undrar varför friskis har det så? Hur motiverar de det själva liksom.. billigare att värme upp e
Lena: Orättvist! Många hallar där man spelar innebandy är väl äldre sporthallar där man inte ens kunde ha tanken på en delad bastu, antar jag?
Barbro: Cool!
Undrar varför friskis har det så? Hur motiverar de det själva liksom.. billigare att värme upp e
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:21Christian: träningslokalen låg i arbetsgivarens hus och omklädningsrummen låg på varsin sida och med varsin ingång tillk hallen. Så inte ens i vattenpausen kunde vi beblanda oss!
Däremot hade vi delad bastu på ett annat ställe. Bastun låg mittemellan her
Christian: träningslokalen låg i arbetsgivarens hus och omklädningsrummen låg på varsin sida och med varsin ingång tillk hallen. Så inte ens i vattenpausen kunde vi beblanda oss!
Däremot hade vi delad bastu på ett annat ställe. Bastun låg mittemellan her
Quote from Lotta Lindström on 4 January 2009, 17:27På friskis där jag bor är det separat bastu. Omklädnignsrummen ligger till och med på olika sidor av korridoren.
På friskis där jag bor är det separat bastu. Omklädnignsrummen ligger till och med på olika sidor av korridoren.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 18:20Jag skulle bli svinsné om en karl utan förvarning hade börjat flirta med mig i våran gemensamma bastu på gymmet. Jag skulle se det som en tvångsmässig sexinvit av en svältfödd sexmissbrukare utan hyfs.
Det finns artigare sätt.
(H)
Jag skulle bli svinsné om en karl utan förvarning hade börjat flirta med mig i våran gemensamma bastu på gymmet. Jag skulle se det som en tvångsmässig sexinvit av en svältfödd sexmissbrukare utan hyfs.
Det finns artigare sätt.
(H)
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 21:37Jag har blivit utbjuden på gymmet och även bjudit ut på gymmet med varierande resultat. 🙂
Generellt skulle jag säga att män (kanske för att jag har mer erfarenhet av just dem) borde märkas så fort de inte är singel. Märkbart många verkar glömma bort fl
Jag har blivit utbjuden på gymmet och även bjudit ut på gymmet med varierande resultat. 🙂
Generellt skulle jag säga att män (kanske för att jag har mer erfarenhet av just dem) borde märkas så fort de inte är singel. Märkbart många verkar glömma bort fl
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 21:54Om så hela brandkåren stod naken och gjorde helikoptern unisont på gymmet så skulle jag inte märka det. Jag är totalt fokuserad på mig o mitt. Skulle någon komma fram o fråga om någon inställning skulle jag...hjälpa till med en inställning och återgå dit
Om så hela brandkåren stod naken och gjorde helikoptern unisont på gymmet så skulle jag inte märka det. Jag är totalt fokuserad på mig o mitt. Skulle någon komma fram o fråga om någon inställning skulle jag...hjälpa till med en inställning och återgå dit
Quote from Fredric Lagerström on 4 January 2009, 21:58Jag gästspelade på ett gym i dag. En kvinna satt och spanade ut över herrarnas del av gymet. Hon satt helt ogenerat fånigt småleende, oombytt. Din 0% undersökning är rökt Carina.
Jag gästspelade på ett gym i dag. En kvinna satt och spanade ut över herrarnas del av gymet. Hon satt helt ogenerat fånigt småleende, oombytt. Din 0% undersökning är rökt Carina.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 22:01Fånigt leende kan ju ha många orsaker 😀 (Man slutar aldrig att förvånas över vad män hittar i träningslådan...typ blommiga shorts som såg dagens ljus 1949 och sånt!) Annars kanske det var hon som genomförde undersökningen? (H)
Fånigt leende kan ju ha många orsaker 😀 (Man slutar aldrig att förvånas över vad män hittar i träningslådan...typ blommiga shorts som såg dagens ljus 1949 och sånt!) Annars kanske det var hon som genomförde undersökningen? (H)
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 22:14Jag hittade mitt ex på gymmet... På ett boxpass hamnade vi mittemot varann under cirkelträningen. Han slog så fjantigt löst så att jag var tvungen att ge han en känga o upplysa han om att han inte behövde va rädd för att ta i bara för att ja va tjej. Skap
Jag hittade mitt ex på gymmet... På ett boxpass hamnade vi mittemot varann under cirkelträningen. Han slog så fjantigt löst så att jag var tvungen att ge han en känga o upplysa han om att han inte behövde va rädd för att ta i bara för att ja va tjej. Skap