Quote from Mats Andersson on 17 April 2008, 18:58Duuuu skulle åka upp och ner för varenda backe som en jojo. Sanna mina ord 🙂
Duuuu skulle åka upp och ner för varenda backe som en jojo. Sanna mina ord 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 19:50*fnisselifniss*
*fnisselifniss*
Quote from Mats Andersson on 17 April 2008, 19:53Eller vänta lite... Du ska så klart köra Gran Fondo di Straordinario samma dag. Tänkte inte på det... 🙂
Eller vänta lite... Du ska så klart köra Gran Fondo di Straordinario samma dag. Tänkte inte på det... 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 20:01Du menar väl Gran Fondo Altissime Velocissime Supremo väl?
Du menar väl Gran Fondo Altissime Velocissime Supremo väl?
Quote from Mats Andersson on 17 April 2008, 20:24Jo, du har nog rätt. Men en så pannkaksplatt runda som Lygnen Runt är då inte aktuell för vår bergsget... Eller?
Resten av oss kan njuta av den underbart fina rundan med den skönt kuperade terrängen. 😉
Jo, du har nog rätt. Men en så pannkaksplatt runda som Lygnen Runt är då inte aktuell för vår bergsget... Eller?
Resten av oss kan njuta av den underbart fina rundan med den skönt kuperade terrängen. 😉
Quote from ellen olsson on 17 April 2008, 21:04Om jag deltar i något lopp den helgen så blir det Soteledens Terrängmarathon. 🙂 Något kortare, fast fler höjdmeter - dock utan cykel... 😉
Om jag deltar i något lopp den helgen så blir det Soteledens Terrängmarathon. 🙂 Något kortare, fast fler höjdmeter - dock utan cykel... 😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 21:05lite blekt fredrik. ta cykeln på ryggen 😉
lite blekt fredrik. ta cykeln på ryggen 😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 21:08Härligt!
Vi är bara avundsjuka vettu... eller jag iaf. Jag kan ju inte tala för Christers del för han verkar stark i backarna. Jag däremot borde träna på det där... men jag har en förkärlek till platten. Det, sol och medvind.
Härligt!
Vi är bara avundsjuka vettu... eller jag iaf. Jag kan ju inte tala för Christers del för han verkar stark i backarna. Jag däremot borde träna på det där... men jag har en förkärlek till platten. Det, sol och medvind.
Quote from ellen olsson on 17 April 2008, 21:38> lite blekt fredrik. ta cykeln på ryggen
Det är inte så lätt att göra det på Soteleden. Det är lite väl trångt och bökigt på sina ställen... 🙂
> lite blekt fredrik. ta cykeln på ryggen
Det är inte så lätt att göra det på Soteleden. Det är lite väl trångt och bökigt på sina ställen... 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 21:39ursäkter, ursäkter
🙂
ursäkter, ursäkter
🙂