Quote from Mats Andersson on 17 April 2008, 21:49Säger bara..."fniss"... 🙂
Fast nä, jag säger dessutom "Gran Fondo di Straordinario" 😉
Säger bara..."fniss"... 🙂
Fast nä, jag säger dessutom "Gran Fondo di Straordinario" 😉
Quote from Markus Gustafsson on 18 April 2008, 12:48Cykel är det som gäller.
De senaste åren har det kostat 100 kr att delta, anmälan på plats.
3 vätskekontroller samt kaffe och macka vid måletRundan motsvarar andra rundan på Gran Fondo Kungsbacka
(som jag vet att åtminstone Christer har kört).För hö
Cykel är det som gäller.
De senaste åren har det kostat 100 kr att delta, anmälan på plats.
3 vätskekontroller samt kaffe och macka vid målet
Rundan motsvarar andra rundan på Gran Fondo Kungsbacka
(som jag vet att åtminstone Christer har kört).
För hö
Quote from Markus Gustafsson on 18 April 2008, 12:52Ett flertal av de som brukar starta tidigt brukar köra ett andra varv i motsatt riktning för att samla fler kilometrar.
Ett flertal av de som brukar starta tidigt brukar köra ett andra varv i motsatt riktning för att samla fler kilometrar.
Quote from ellen olsson on 18 April 2008, 19:16> Om jag deltar i något lopp den helgen så blir det Soteledens Terrängmarathon. Något kortare, fast fler höjdmeter - dock utan cykel...
Jag insåg precis att Soteledens Terrängmarathon bara är andrahandsalternativ den helgen eftersom jag har tänkt köra U
> Om jag deltar i något lopp den helgen så blir det Soteledens Terrängmarathon. Något kortare, fast fler höjdmeter - dock utan cykel...
Jag insåg precis att Soteledens Terrängmarathon bara är andrahandsalternativ den helgen eftersom jag har tänkt köra U
Quote from Mats Andersson on 18 April 2008, 23:26Toppenintressant, om än helt irrelevant, information för att vara i den här tråden. Men vi är vana Freddo... 😉
Toppenintressant, om än helt irrelevant, information för att vara i den här tråden. Men vi är vana Freddo... 😉
Quote from ellen olsson on 18 April 2008, 23:36Jag ska ju cykla iallafall... 🙂
Jag ska ju cykla iallafall... 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 21:04Får man som glad amatör fråga vad ni cyklade på? Jag har ingen aning om hur fort det går för en vältränad cyklist, jag tyckte det var rätt backigt men det verkar vara något ni gillar?
Får man som glad amatör fråga vad ni cyklade på? Jag har ingen aning om hur fort det går för en vältränad cyklist, jag tyckte det var rätt backigt men det verkar vara något ni gillar?
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 13:30Hittade plaketten från 2008. Hade skrivit tiden 1.36 på den. Jag var nöjd med den tiden då jag i princip körde hela varvet ensam. Vann en Nivea Antiwrinkle kräm...
Hittade plaketten från 2008. Hade skrivit tiden 1.36 på den. Jag var nöjd med den tiden då jag i princip körde hela varvet ensam. Vann en Nivea Antiwrinkle kräm...
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:58Oops, fel år... =)
Oops, fel år... =)