Quote from ellen olsson on 26 October 2009, 21:31Deras "In stock" kan man inte lita på. Det är därför man ska dela upp beställningen om man inte har skäl att betsälla olika saker samtidigt.
Deras "In stock" kan man inte lita på. Det är därför man ska dela upp beställningen om man inte har skäl att betsälla olika saker samtidigt.
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 06:19På så vis.
På så vis.
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 12:37jaha nu är ficklampan också restnoterad 🙁
jaha nu är ficklampan också restnoterad 🙁
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 07:27Fick precis mail om att de har levererat mina lampor .
Lade ordern den 15-okt.
Ut till brevlådan igen och vänta...
Fick precis mail om att de har levererat mina lampor .
Lade ordern den 15-okt.
Ut till brevlådan igen och vänta...
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 20:42Det var på tiden, beställde också i mitten på oktober. Mörkret lägger sig bara tidigare och tidigare så jag sätter mig också vid lådan och väntar...
Det var på tiden, beställde också i mitten på oktober. Mörkret lägger sig bara tidigare och tidigare så jag sätter mig också vid lådan och väntar...
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 22:33enda som jag inte är riktigt nöjd med - har inte fått men beställt - är att alla ficklampor och även cykelbelysningar - verkar vara försedda med assault crown dvs taggig krona för att flörta med vapenromantiker
enda som jag inte är riktigt nöjd med - har inte fått men beställt - är att alla ficklampor och även cykelbelysningar - verkar vara försedda med assault crown dvs taggig krona för att flörta med vapenromantiker
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 08:44Varför assault crown dvs taggig krona ?
Finns det nån fördel ?
Varför assault crown dvs taggig krona ?
Finns det nån fördel ?
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 09:02Man kan låtsas sikta in sig på bilister som inte bländar av 🙂
Man kan låtsas sikta in sig på bilister som inte bländar av 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 09:05assault crown ger ninja-känsla i mörkret
assault crown ger ninja-känsla i mörkret
Quote from Rasmus Olsson on 6 November 2009, 17:59Tre veckors leveranstid, sjuk två veckor, sen äntligen fick jag testa min P7:a... i 15 minuter, sen gick den sönder. Bra skit!
Hur snabbt funkar reklamationen, hinenr jag få en ny före nästa höst?
Tre veckors leveranstid, sjuk två veckor, sen äntligen fick jag testa min P7:a... i 15 minuter, sen gick den sönder. Bra skit!
Hur snabbt funkar reklamationen, hinenr jag få en ny före nästa höst?