Quote from Rasmus Olsson on 7 November 2009, 09:33Jag hann beställa en till under tiden jag väntade på min mätningsassistent.
Jag hann beställa en till under tiden jag väntade på min mätningsassistent.
Quote from Berit Bengtson on 7 November 2009, 13:01Eftersom jag redan svarat Bruse i ett annat Forum
http://happymtb.org/forum/read.php/1/1280871/1281229#msg-1281229
Eftersom jag redan svarat Bruse i ett annat Forum
http://happymtb.org/forum/read.php/1/1280871/1281229#msg-1281229
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 15:05Eftersom jag sedan många år cyklar till och från jobbet året runt, har jag cyklat mycket i mörker. Vill man synas allra bäst räcker det inte ens med världens bästa cykellyse, det krävs också reflexväst på kroppen! Cyklar numer alltid med reflexväst i vint
Eftersom jag sedan många år cyklar till och från jobbet året runt, har jag cyklat mycket i mörker. Vill man synas allra bäst räcker det inte ens med världens bästa cykellyse, det krävs också reflexväst på kroppen! Cyklar numer alltid med reflexväst i vint
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 15:20Riktigt bra lyse och så mycket reflexmaterial som möjligt och det räcker knappt ändå.
Riktigt bra lyse och så mycket reflexmaterial som möjligt och det räcker knappt ändå.
Quote from Rasmus Olsson on 7 November 2009, 15:30Hade en gul tröja på mig en gång. Redan efter 100 meter touchad jag en bil för att han inte såg mig. Sedan fortsatte helar esan hem så. Massor av sånadär pederastr som gick ut framför mig hela tiden. Det var som om de såg mig bättre, och därför bestämt si
Hade en gul tröja på mig en gång. Redan efter 100 meter touchad jag en bil för att han inte såg mig. Sedan fortsatte helar esan hem så. Massor av sånadär pederastr som gick ut framför mig hela tiden. Det var som om de såg mig bättre, och därför bestämt si
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 15:37Har du problem med pederaster?
Har du problem med pederaster?
Quote from Rasmus Olsson on 7 November 2009, 15:38Gående.
Gående.
Quote from ellen olsson on 7 November 2009, 15:40Det här tar ju klassificeringen av virrpannor på cykelbanorna till en helt ny nivå...
Det här tar ju klassificeringen av virrpannor på cykelbanorna till en helt ny nivå...
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 15:41nu är lamp-fan backordered igen och packing bytt till processing 🙂
nu är lamp-fan backordered igen och packing bytt till processing 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 17:16Har precis kört ett första pass MTB med P7:an, fungerade riktigt bra. Skulle dock vilja ha en pannlampa som komplement när det är krokiga stigar
Har precis kört ett första pass MTB med P7:an, fungerade riktigt bra. Skulle dock vilja ha en pannlampa som komplement när det är krokiga stigar