Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelLyse?
You need to log in to create posts and topics.

Det står "Processing - Contact us for the latest update." på min nu... Spännande liv...

Har fått mail om att lampan är skickad från DealExtreme, får väl se om det överensstämmer med verkligheten...
Hade varit kul att ha nåt att använda tillsammans med plug-adaptern som kom förra veckan;)

En liten lapp i fredags att paket finns att hämta på ST1! På lördagen låg ett mail från DE att produkten var skickad?!?!?! Skämtar dom? Den ligger ju på macken. Glatt iväg till ST1 på lördag med julstämningen bubblande i kroppen. Paket!!!
Det var kontakt

Du kan kontrollera så att kontakten passar "Två hål i väggen"

Lite orolig. Hittar ingenstans på cykeln där den passar.

Beställde en P7 den 12 oktober. Ser nu på deras sida att den skickades den 6 november (25 dagar senare). Tyvärr kan man inte följa dset väg från Hong Kong till Sverige, till Danmark och Norge går det bra. Känns ju lite B i dessa tider... Fast nu går det n

har tre paket på gång beställde för 10 dar sen

1 på väg med flyg från HongKong

2 packas (lampan snål som jag är blev det billigaste P7 för 30.50)

3 processing contact us for the latest update

normalt blir man ju skitsur om det tar en dag extra men med

så där ja nu är alla tre paket markerade som shipped 1 sorterat och på väg med flyg från Hongkong och två under sortering hos Hongkong-posten

Jag sitter ute vid brevlådan varje dag 12:30 och sträcker bedjande fram handen när postis kommer. Han har inget medlidande utan skrattar bara åt mig. Var har medmänskligheten tagit vägen? 🙁

Waiting for Supplier via Tracked Air Mail

tror att dom springer runt på flygplatsen i HongKong och letar efter nån som är villig att ta med ett paket till Sverige?!