Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 09:26Ifall lampan är avstängd så finns det inget som drar nån ström.
Alltså skall det inte skilja nåt.
Ifall lampan är avstängd så finns det inget som drar nån ström.
Alltså skall det inte skilja nåt.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 09:36Det stämmer inte riktigt, det finns en svag lampa i tryckknappen som lyser med grönt ljus om laddningen är OK och med rött/orange ljus om batteriet behöver laddas. Skulle dock tro att det tar rätt lång tid att tömma batteriet på detta sätt.
Det stämmer inte riktigt, det finns en svag lampa i tryckknappen som lyser med grönt ljus om laddningen är OK och med rött/orange ljus om batteriet behöver laddas. Skulle dock tro att det tar rätt lång tid att tömma batteriet på detta sätt.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 09:45Aha, då drar det såklart lite på batteriet. En "standardlysdiod" drar kanske på sin höjd 20ma.
M.a.o. Jag hade försökt koppla ur batterierna ifall jag inte skall ut med lampan de närmaste dagarna.
Går det inte att koppla in en liten switch som bryter denn
Aha, då drar det såklart lite på batteriet. En "standardlysdiod" drar kanske på sin höjd 20ma.
M.a.o. Jag hade försökt koppla ur batterierna ifall jag inte skall ut med lampan de närmaste dagarna.
Går det inte att koppla in en liten switch som bryter denn
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 12:55Just det, jag glömde nämna lysdioden i min fråga.
Håller med om att det borde ta tid att tömma batteriet på det sättet, men det kanske trots allt är bra att koppla ur lampan om man inte ska ut på ett tag.
Tack för svaren!
Just det, jag glömde nämna lysdioden i min fråga.
Håller med om att det borde ta tid att tömma batteriet på det sättet, men det kanske trots allt är bra att koppla ur lampan om man inte ska ut på ett tag.
Tack för svaren!
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 14:41Christian: När beställde du din P7-lampa?
Christian: När beställde du din P7-lampa?
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 15:32så där ja beställde P7 och diverse jox för drygt två veckor sedan och nu är alla paket här och drygt det
beställt och betalt tre paket med vanligt flyg fick ordernummer och tre trackingnummer
men sitter nu med totalt fyra paket: ett fick jag lösa ut med
så där ja beställde P7 och diverse jox för drygt två veckor sedan och nu är alla paket här och drygt det
beställt och betalt tre paket med vanligt flyg fick ordernummer och tre trackingnummer
men sitter nu med totalt fyra paket: ett fick jag lösa ut med
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 15:57Efter att ha läst om andras spända väntan på den Hongkongska tomten gjorde jag min beställning och valde att efter det inte tänka mer på den. Eventuellt kommer det en leverans nån dag. Känns inte som ett ställe man ska beställa från och sedan dagligen gå
Efter att ha läst om andras spända väntan på den Hongkongska tomten gjorde jag min beställning och valde att efter det inte tänka mer på den. Eventuellt kommer det en leverans nån dag. Känns inte som ett ställe man ska beställa från och sedan dagligen gå
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 16:30Ladda batterierna, sätt i dom och titta på reflektorn när du tänder.
Då tindrar dina ön i flera minuter.
Ladda batterierna, sätt i dom och titta på reflektorn när du tänder.
Då tindrar dina ön i flera minuter.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 16:31Johan H: Jag la beställningen den 9:e oktober. Lampan var visst restnoterad, trots att det stod 2-5 dagars leveranstid eller liknande på DX-sidan...
När dom väl fick in lampan tog det det väl en tio dagar innan jag kunde hämta ut den.
Johan H: Jag la beställningen den 9:e oktober. Lampan var visst restnoterad, trots att det stod 2-5 dagars leveranstid eller liknande på DX-sidan...
När dom väl fick in lampan tog det det väl en tio dagar innan jag kunde hämta ut den.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 18:16allt var med utom P7 lampan så sitter här i mörkret och väntar fortsatt på jultomten 🙂
allt var med utom P7 lampan så sitter här i mörkret och väntar fortsatt på jultomten 🙂