Quote from Mikaela Lexén on 20 November 2009, 19:50>Johan
Allt är samma utom bandet för hjälmmontage.
Jag har sett att det finns att köpa separat, men kan inte hitta det på sidan nu...
>Johan
Allt är samma utom bandet för hjälmmontage.
Jag har sett att det finns att köpa separat, men kan inte hitta det på sidan nu...
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 23:07Johan: Ja, då hade du sluppit att leta efter ett separat pannband. Jag har "buntdandat" fast mitt pannband på hjälmen. Funkar kalasbra både för skogscykel och rullskidor.
Johan: Ja, då hade du sluppit att leta efter ett separat pannband. Jag har "buntdandat" fast mitt pannband på hjälmen. Funkar kalasbra både för skogscykel och rullskidor.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 07:40Johan H: http://www.geomangear.com/index.php?main_page=product_info&cPath=4_41&products_id=154
Johan H: http://www.geomangear.com/index.php?main_page=product_info&cPath=4_41&products_id=154
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 13:04nu så är P7 på plats och funkar den i kväll så är lyckan ju fullständig långt innan jul
nu så är P7 på plats och funkar den i kväll så är lyckan ju fullständig långt innan jul
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 13:13Glöm inte att blända några så de vet att du är utrustad.
Glöm inte att blända några så de vet att du är utrustad.
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 18:48oj! vad det lyser, har fem lägen: hel, halv, spar, blink modell SOS och flimmer med epilepsivarning
(blev förvånad över att ficklampan känns så välbyggd hade inte förväntat mig ett gediget hus i metall där gänrna löper bra utan nåt halvskräpigt i plast)
oj! vad det lyser, har fem lägen: hel, halv, spar, blink modell SOS och flimmer med epilepsivarning
(blev förvånad över att ficklampan känns så välbyggd hade inte förväntat mig ett gediget hus i metall där gänrna löper bra utan nåt halvskräpigt i plast)
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 19:00Leif 🙂
Angående:
"hade varit käckt om P7 diod funkat med navdynamo "
så funderade jag lite på samma sak, hoppas nån vet svaret (gissar att namnet börjar på H)
Leif 🙂
Angående:
"hade varit käckt om P7 diod funkat med navdynamo "
så funderade jag lite på samma sak, hoppas nån vet svaret (gissar att namnet börjar på H)
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 20:48Helmut Kål?
Helmut Kål?
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 09:31Harry bråttom ?
Harry bråttom ?
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 12:11Vi vet nog vem Andrew avser.
Men jag kanske får inflika en fråga, vilka matningsspänningar tolererar lampan och hur mycket effekt kräver den? Har för mig att Shimanos generatornav ska leverera 6 volt, 3 watt, osäker dock, bör kollas.
Vi vet nog vem Andrew avser.
Men jag kanske får inflika en fråga, vilka matningsspänningar tolererar lampan och hur mycket effekt kräver den? Har för mig att Shimanos generatornav ska leverera 6 volt, 3 watt, osäker dock, bör kollas.