Quote from Guest on 2 January 2008, 13:27Nu är de dax att blicka framåt. Va har ni för målsättningar 2008?
Själv siktar jag som "vanligt" på vättern. 200 mil innan och jag siktar på en tid runt 9:30. Men de får inte bli att stirra sig blind utan de måste fortfarande vara roligt!
Sen har jag bö
Nu är de dax att blicka framåt. Va har ni för målsättningar 2008?
Själv siktar jag som "vanligt" på vättern. 200 mil innan och jag siktar på en tid runt 9:30. Men de får inte bli att stirra sig blind utan de måste fortfarande vara roligt!
Sen har jag bö
Quote from Emma Sjöberg on 2 January 2008, 13:37Ett mål är att bli av med startbiljetten till VR!! Någon som är intresserad??
Sen.. jag ska nog sluta cykla.. (V)
Ett mål är att bli av med startbiljetten till VR!! Någon som är intresserad??
Sen.. jag ska nog sluta cykla.. (V)
Quote from Torbjörn Ohlsson on 2 January 2008, 14:05va? För det första, varför bli av med biljetten? För det andra - är du allvarlig när du säger sluta cykla?
va? För det första, varför bli av med biljetten? För det andra - är du allvarlig när du säger sluta cykla?
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 14:06va silvia ska du inte köra Vättenrundan det som är så kul...ler, vad ska du ha för biljetten då? hälsningar Henrik
va silvia ska du inte köra Vättenrundan det som är så kul...ler, vad ska du ha för biljetten då? hälsningar Henrik
Quote from Mattias Johansson on 2 January 2008, 14:422008 blir ny start. Allt som krävs för att hålla uppe motivationen kommer göras...
Jag har tillfälligt lagt ner husbygget och återupptar det i augusti efter semestern. Köpt vinterhoj, bilförbud till jobbet förutom jourveckor. Bara VR bokad men har även f
2008 blir ny start. Allt som krävs för att hålla uppe motivationen kommer göras...
Jag har tillfälligt lagt ner husbygget och återupptar det i augusti efter semestern. Köpt vinterhoj, bilförbud till jobbet förutom jourveckor. Bara VR bokad men har även f
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 14:49"Sen.. jag ska nog sluta cykla.."
Silva, var mötet så jävligt?? 🙂
"Sen.. jag ska nog sluta cykla.."
Silva, var mötet så jävligt?? 🙂
Quote from Jan Lundquist on 2 January 2008, 15:18Silva (#) vad har hänt?
Silva (#) vad har hänt?
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 15:21hell just frose over
hell just frose over
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 17:27Vet ej vem Silva är, förutom via detta forum.. och det verkar bara vara cykling som gäller...vad har hänt?
Vet ej vem Silva är, förutom via detta forum.. och det verkar bara vara cykling som gäller...vad har hänt?
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 18:42Silva får inte sluta cykla - då blir cykelsverige trååååkigt!!!!
Kanske lockar nåt annat mer, typ Dolomiterna?
Silva får inte sluta cykla - då blir cykelsverige trååååkigt!!!!
Kanske lockar nåt annat mer, typ Dolomiterna?