Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 21:26Silva - Men... men var det inte VR-revanch i år?
Silva - Men... men var det inte VR-revanch i år?
Quote from Emma Sjöberg on 2 January 2008, 21:35Oooh.. shitpomfrites va detta blev uppmärksammat..
*harkel*
Alltså.. VR Biljetten är din Henrik, jag PMar dej!! Bra startgrupp och fullt med snygga tröjor!Jag ska omfokusera lite till kommande säsong! Kanske dra ner lite på cyklingen.. fokusera på D
Oooh.. shitpomfrites va detta blev uppmärksammat..
*harkel*
Alltså.. VR Biljetten är din Henrik, jag PMar dej!! Bra startgrupp och fullt med snygga tröjor!
Jag ska omfokusera lite till kommande säsong! Kanske dra ner lite på cyklingen.. fokusera på D
Quote from Mats Andersson on 2 January 2008, 21:59Målet för i år:
* fimpa kilona som krupit på de senaste månaderna
* köra Halvvättern md 15-åriga dottern på tandem. Jag trampar och hon sköter musiken
* cykla och träna när det är kul och *bara* ha kulMen 2009. Dåååå...
Målet för i år:
* fimpa kilona som krupit på de senaste månaderna
* köra Halvvättern md 15-åriga dottern på tandem. Jag trampar och hon sköter musiken
* cykla och träna när det är kul och *bara* ha kul
Men 2009. Dåååå...
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 22:24Kolfibertandem? Eller nått fräsigt hemmabygge?
Kolfibertandem? Eller nått fräsigt hemmabygge?
Quote from Mats Andersson on 2 January 2008, 22:37Hehe. Nä du, det blir på en högst ordinär (och lånad) racertandem.
Men om ni hör musik på loppet är chansen stor att det är dottern som spelar på vår set-up som vi klurar på: två ipodar, en minimixer och två datorhögtalare monterade på Camelbaken 🙂
Hehe. Nä du, det blir på en högst ordinär (och lånad) racertandem.
Men om ni hör musik på loppet är chansen stor att det är dottern som spelar på vår set-up som vi klurar på: två ipodar, en minimixer och två datorhögtalare monterade på Camelbaken 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 22:54Annars är försvarets stridsvagnhjälmar med strupmikrofon och öronpluggar bra som intercom.
Annars är försvarets stridsvagnhjälmar med strupmikrofon och öronpluggar bra som intercom.
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 22:55Eldpost!
Eldpost!
Quote from Mats Andersson on 2 January 2008, 23:19Kör du med det så kör vi med det. Är du på?
Kör du med det så kör vi med det. Är du på?
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 23:57Fasen Christer, ska hon DJ:a där bak!? (H)
Fasen Christer, ska hon DJ:a där bak!? (H)
Quote from j sollerman on 2 January 2008, 23:59Gött för henne att bara åka med 😉 Men som sagt nån måste ju fixa musiken.
Gött för henne att bara åka med 😉 Men som sagt nån måste ju fixa musiken.