Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 20:45Hej Kristoffer!
Jag skulle gärna hänga på er lite inför Vättern också. Om man får vara med fastän man bara har en hybrid? Eller hur fort kör ni liksom?
Jag kommer nog behöva nån månad till för att få upp distansen lite, men sedan är jag gärna på om temp
Hej Kristoffer!
Jag skulle gärna hänga på er lite inför Vättern också. Om man får vara med fastän man bara har en hybrid? Eller hur fort kör ni liksom?
Jag kommer nog behöva nån månad till för att få upp distansen lite, men sedan är jag gärna på om temp
Quote from Claes Andersson on 16 January 2008, 21:13>Ni har inget med Lunedi att göra?
Vad vill du veta Hans?
>Ni har inget med Lunedi att göra?
Vad vill du veta Hans?
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 21:35Hej! Vad kul, där har vi ju en Lunediare. Jag funderar på om jag ska cykla till er lite inför Vättern, och det tror jag nog att jag kommer göra också, men jag känner att jag vill öka distansen lite innan jag kan hänga med på era söndagspass. När tisdagstr
Hej! Vad kul, där har vi ju en Lunediare. Jag funderar på om jag ska cykla till er lite inför Vättern, och det tror jag nog att jag kommer göra också, men jag känner att jag vill öka distansen lite innan jag kan hänga med på era söndagspass. När tisdagstr
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 23:08* ligga i som en iller fram till halvvättern så jag inte blir allt för förnedrad av bror med sambo 😉
* hålla undan så länge som möjligt på VR innan/om broder (helst inte) kommer ikapp med sin sub 10 grupp (V)
* är det fortfarande kul och det finns ski
* ligga i som en iller fram till halvvättern så jag inte blir allt för förnedrad av bror med sambo 😉
* hålla undan så länge som möjligt på VR innan/om broder (helst inte) kommer ikapp med sin sub 10 grupp (V)
* är det fortfarande kul och det finns ski
Quote from Emma Sjöberg on 17 January 2008, 10:21Men hans.. det är väl inga problem om du använder Illern på rätt ställe :D:D
Men hans.. det är väl inga problem om du använder Illern på rätt ställe :D:D
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 11:05HM! kanske är en höjdare (H), har aldrig testat en iller förut!!!!!!!
(Hrm!!! å andra sidan tillhör jag inte singelklubben 😉 )
HM! kanske är en höjdare (H), har aldrig testat en iller förut!!!!!!!
(Hrm!!! å andra sidan tillhör jag inte singelklubben 😉 )