Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 08:30Heja Karin!!!
Äntligen nån med mål i min nivå. Vättern sub 9 å sånt är inte riktigt min nivå (H).
Vad är Broccoliträning?
Heja Karin!!!
Äntligen nån med mål i min nivå. Vättern sub 9 å sånt är inte riktigt min nivå (H).
Vad är Broccoliträning?
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 19:06Sub 10 på Vätternrundan blir mitt mål.
Sub 10 på Vätternrundan blir mitt mål.
Quote from j sollerman on 15 January 2008, 20:18Jag är med på sub 10! Sub 9 kan nog lite lite väl kul..
(H)
Jag är med på sub 10! Sub 9 kan nog lite lite väl kul..
(H)
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 22:27Klart det är du och jag Anne Mari (H:)
Broccoliträning är sån träning som är förbannat nyttig men minst lika förbannat tråkig...o sånt har jag kommit över i min ålder ;). Det ska vara roligt att träna!
Klart det är du och jag Anne Mari (H:)
Broccoliträning är sån träning som är förbannat nyttig men minst lika förbannat tråkig...o sånt har jag kommit över i min ålder ;). Det ska vara roligt att träna!
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 22:32Hövva!
Nä, broccoliträning har jag inte mycket till övers för då! Jag vill ha kul!!!
Hövva!
Nä, broccoliträning har jag inte mycket till övers för då! Jag vill ha kul!!!
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 13:45Vi är ett gäng på 4 st som i alla fall planerar att köra 24h soloklassen i detta äventyr. Hoppas det blir av.
http://www.radamring.de
Vi är ett gäng på 4 st som i alla fall planerar att köra 24h soloklassen i detta äventyr. Hoppas det blir av.
Quote from Emma Sjöberg on 16 January 2008, 13:58Åhh... va coolt!! Det skulle jag vilja göra!!
Åhh... va coolt!! Det skulle jag vilja göra!!
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 17:40*Att göra klart Tjejklssikern.
* Hitta motionscyklel lopp i närheten av hemmet.
* Cykla hela sommaren 🙂
Sen får jag se om det eventuellt blir någon löpträning, det beror på humöret och om jag hittar lusten i att springa. Men jag ska försöka.
*Att göra klart Tjejklssikern.
* Hitta motionscyklel lopp i närheten av hemmet.
* Cykla hela sommaren 🙂
Sen får jag se om det eventuellt blir någon löpträning, det beror på humöret och om jag hittar lusten i att springa. Men jag ska försöka.
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 17:51* ska ner till matchvikt..vilket borde motsvara - 10-15 kg..
* Bygga ihop en ny cykel och inte bara uppgradera den jag har.
* Hitta en klubb i Malmötrakten och börja köra organiserat, kanske t.o.m. tävla.
Vilka lopp jag ska köra har jag inte tänkt så m
* ska ner till matchvikt..vilket borde motsvara - 10-15 kg..
* Bygga ihop en ny cykel och inte bara uppgradera den jag har.
* Hitta en klubb i Malmötrakten och börja köra organiserat, kanske t.o.m. tävla.
Vilka lopp jag ska köra har jag inte tänkt så m
Quote from Torbjörn Ohlsson on 16 January 2008, 18:58Halloj Christoffer!
Kom och kör med oss! Vi är ett litet gäng som kör långpass ihop under helgerna.... Vi kör inte dödligt fort och är - faktiskt - ganska trevliga, eller hur Linus?
Halloj Christoffer!
Kom och kör med oss! Vi är ett litet gäng som kör långpass ihop under helgerna.... Vi kör inte dödligt fort och är - faktiskt - ganska trevliga, eller hur Linus?