Quote from Lotta Lindström on 14 January 2008, 09:40Nä, men dom fungerar bara om det är torrt. Har det regnat så hjulet och bromsklossarna är blöta förlorar jag nästan all bromsverkan. Lite läskigt så jag undviker helst att cykla då.
Nä, men dom fungerar bara om det är torrt. Har det regnat så hjulet och bromsklossarna är blöta förlorar jag nästan all bromsverkan. Lite läskigt så jag undviker helst att cykla då.
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 09:43Då är det läge att köpa bromgummi av bättre kvalite.
Då är det läge att köpa bromgummi av bättre kvalite.
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 09:52Man kan hjälpa situationen lite genom att regelbundet torka av fälgarnas bromsytor, och skrapa rent på bromsgummina, men inte ens såna som anses bland de bästa (Kool-Stop Salmon) i fuktigt väder, funkar bra när det blir blött. Det enda som verkligen funka
Man kan hjälpa situationen lite genom att regelbundet torka av fälgarnas bromsytor, och skrapa rent på bromsgummina, men inte ens såna som anses bland de bästa (Kool-Stop Salmon) i fuktigt väder, funkar bra när det blir blött. Det enda som verkligen funka
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 10:33Ja, det finns bra och det finns dåliga klossar. Även när de är alldeles nya. Tyvärr.
Ja, det finns bra och det finns dåliga klossar. Även när de är alldeles nya. Tyvärr.
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 10:58* Massa träningsmil på cykeln (minst 100, men gärna 200, innan Vättern)
* Ta mig runt Vättern
* Tycka det är så roligt att cykla så att jag fortsätter även efter Vätternrundan* Ta tag i swing-dansandet i höst igen. Jag saknar det.
* Massa träningsmil på cykeln (minst 100, men gärna 200, innan Vättern)
* Ta mig runt Vättern
* Tycka det är så roligt att cykla så att jag fortsätter även efter Vätternrundan
* Ta tag i swing-dansandet i höst igen. Jag saknar det.
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 12:18Hans: Innebär det att du är en swinger?
Hans: Innebär det att du är en swinger?
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 12:58Hehe, folk brukar fråga det (H)
Hehe, folk brukar fråga det (H)
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 22:18Mina mål 2008 får bli:
Ta mig runt VR för första gången i mitt liv. (Har inte försök förut)
Cykla ca 200 mil innan VR.
Cykla regelbunden hela året.
Må bra och få vara frisk
Mina mål 2008 får bli:
Ta mig runt VR för första gången i mitt liv. (Har inte försök förut)
Cykla ca 200 mil innan VR.
Cykla regelbunden hela året.
Må bra och få vara frisk
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 22:37Mina mål 2008:
* Träna så mycket som jag vill o hinner. Och bara ha kul under tiden!
* Cykla de motionslopp som kroppen håller för och ha kul.
* Inte broccoliträna ( broccoli är nyttigt men fy katten så tråkigt).
* Lära mig kajakpaddla mer.
Mina mål 2008:
* Träna så mycket som jag vill o hinner. Och bara ha kul under tiden!
* Cykla de motionslopp som kroppen håller för och ha kul.
* Inte broccoliträna ( broccoli är nyttigt men fy katten så tråkigt).
* Lära mig kajakpaddla mer.
Quote from Christian Wahlberg on 14 January 2008, 23:36Cykelmål: runt Vättern under 9 timmar.
Får passa på att önska er alla lycka till med era mål.
Cykelmål: runt Vättern under 9 timmar.
Får passa på att önska er alla lycka till med era mål.