Quote from Mattias Johansson on 12 January 2008, 15:20Jisses... vad gör ni när det blåser?
Jisses... vad gör ni när det blåser?
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 15:53Varför skulle lätta personer blåsa bort?!
Jag har inga som helst kunskaper i ämnet men om man är tunn måste man väl ändå undgå vinden lättare. Det finns ju lixom ingen stor yta för vinden att ta tag i.
Varför skulle lätta personer blåsa bort?!
Jag har inga som helst kunskaper i ämnet men om man är tunn måste man väl ändå undgå vinden lättare. Det finns ju lixom ingen stor yta för vinden att ta tag i.
Quote from Mattias Johansson on 12 January 2008, 16:19Anne - Det var menat som ett skämt från en som alltid får ha i tanke på vikt och vad man stoppar i sig. är 171 och har börjat kämpa mig ner från 79.4 till målvikt 67 kg. Dagens vikt =75.2
Förresten så går det lätt att se vilken kattegori man tillhör med
Anne - Det var menat som ett skämt från en som alltid får ha i tanke på vikt och vad man stoppar i sig. är 171 och har börjat kämpa mig ner från 79.4 till målvikt 67 kg. Dagens vikt =75.2
Förresten så går det lätt att se vilken kattegori man tillhör med
Quote from Mattias Johansson on 12 January 2008, 16:23Förresten. Första kattegorin hittar man oftast inom sporter som kräver explosionstyrka medan andra kategorin hittar man oftast inom långdistans.
Förresten. Första kattegorin hittar man oftast inom sporter som kräver explosionstyrka medan andra kategorin hittar man oftast inom långdistans.
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 16:32Tur man är ute och cyklar.
Tur man är ute och cyklar.
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 16:36He he. 😀
Jag fick visst ett ryck och ville försvara alla smala fastän jag inte räknar mig själv dit just nu med ett BMI på 25. Har ingen aning om fettprocenten men den är säkert runt 25%.
He he. 😀
Jag fick visst ett ryck och ville försvara alla smala fastän jag inte räknar mig själv dit just nu med ett BMI på 25. Har ingen aning om fettprocenten men den är säkert runt 25%.
Quote from Lars Ekegård on 12 January 2008, 16:55Mmm svårt i år men vi kör på.
- komma ner 4-6kg i vikt så backarna blir mindre jobbiga.
- Personbästa på 10 resp 30km tempo, blir ny cykel så det borde gå.
- Genomföra både SM och NM på landsväg.
- Köra både Gästrikecupen, Gästrikeserien och Veterancupen
Mmm svårt i år men vi kör på.
- komma ner 4-6kg i vikt så backarna blir mindre jobbiga.
- Personbästa på 10 resp 30km tempo, blir ny cykel så det borde gå.
- Genomföra både SM och NM på landsväg.
- Köra både Gästrikecupen, Gästrikeserien och Veterancupen
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 17:29Magnus: Passa dig för trettonåringarna!
Magnus: Passa dig för trettonåringarna!
Quote from Torbjörn Ohlsson on 12 January 2008, 18:4913 åring - eller 73 åring, vet inte vilket som är värst!
2006 sprang jag Åland Marathon och fick pisk (med några minuter) aven 73 årig man. Samtalade med denne på båten hem, och då visade det sig att denna arma 73 åring sprungit 349 maror....
Det var d
13 åring - eller 73 åring, vet inte vilket som är värst!
2006 sprang jag Åland Marathon och fick pisk (med några minuter) aven 73 årig man. Samtalade med denne på båten hem, och då visade det sig att denna arma 73 åring sprungit 349 maror....
Det var d
Quote from Funbeat user on 12 January 2008, 19:00Jösses! Om man antar att han började som 18-åring, så har han gjort det i 55 år. Det motsvarar drygt sex maratonlopp om året i snitt!
Jösses! Om man antar att han började som 18-åring, så har han gjort det i 55 år. Det motsvarar drygt sex maratonlopp om året i snitt!