Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 03:27Jag ska spana in en Kenyan imorn, NU ska jag spana in Fia! 😉
Jag ska spana in en Kenyan imorn, NU ska jag spana in Fia! 😉
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 15:28För att bli bättre på att springa fort behöver man bara ta i och träna på det. Man behöver inte tänka efter eller analysera. Kroppen vet redan hur det skall gå till. Måna generationers selektionstryck har gett oss kroppar som fort anpassar sig till behov
För att bli bättre på att springa fort behöver man bara ta i och träna på det. Man behöver inte tänka efter eller analysera. Kroppen vet redan hur det skall gå till. Måna generationers selektionstryck har gett oss kroppar som fort anpassar sig till behov
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 19:56Nu är vi OT, men av din utvikning om poker så får jag intrycket av att du har en del koll på poker. Men tyvärr har du fel i just den biten. För att trial and error ska funka som inlärningsmetod så krävs en omedelbar - eller i vart fall snabb - feedback. T
Nu är vi OT, men av din utvikning om poker så får jag intrycket av att du har en del koll på poker. Men tyvärr har du fel i just den biten. För att trial and error ska funka som inlärningsmetod så krävs en omedelbar - eller i vart fall snabb - feedback. T
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 20:54Jag tyckte nog inte att jag stod för nån lång utvikning om poker. Jag konstaterade bara att den som har känsla för spelet mycket väl kan bli mycket bättre genom trial and error. Det är bara en helt osofistikerad spelare som utvärderar sina handlingar utif
Jag tyckte nog inte att jag stod för nån lång utvikning om poker. Jag konstaterade bara att den som har känsla för spelet mycket väl kan bli mycket bättre genom trial and error. Det är bara en helt osofistikerad spelare som utvärderar sina handlingar utif
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 21:18Förra veckan hade jag 954 träningsminuter medan ni diskuterade...
😉
Förra veckan hade jag 954 träningsminuter medan ni diskuterade...
😉
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 21:27I fallet löpning har du helt rätt i att det är en aktivitet som vi är skapta och "hard wired" för. En helt hyffsad löpstil kan du utan nån som helst eftertanke träna dig till, det håller jag med om. Men du kommer inte att hitta ett perfekt löpsteg, nej. D
I fallet löpning har du helt rätt i att det är en aktivitet som vi är skapta och "hard wired" för. En helt hyffsad löpstil kan du utan nån som helst eftertanke träna dig till, det håller jag med om. Men du kommer inte att hitta ett perfekt löpsteg, nej. D
Quote from Elias Engqvist on 29 November 2009, 21:55Det tycker vi också Göran 😉
Det tycker vi också Göran 😉
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 21:59Kände det. =) Väldigt OT.
Kände det. =) Väldigt OT.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 16:00Jaha, så du menar att du har varit e och bara tänkt på dig själv i veckan, och det är därför du inte kunnat bidra med nåt konstruktivt i den här diskussionen, Manne? Det är ok. Du behöver inte be om ursäkt. Det där att träna för mycket och försumma andra
Jaha, så du menar att du har varit e och bara tänkt på dig själv i veckan, och det är därför du inte kunnat bidra med nåt konstruktivt i den här diskussionen, Manne? Det är ok. Du behöver inte be om ursäkt. Det där att träna för mycket och försumma andra
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 16:41Dan:
Antagligen är det så att vi har olika intressen?Poängen var väl samtidigt att diskussionerna inte behandlar motionsimning speciellt mycket men det speglar ju en del av hur FB funkar.
Dan:
Antagligen är det så att vi har olika intressen?
Poängen var väl samtidigt att diskussionerna inte behandlar motionsimning speciellt mycket men det speglar ju en del av hur FB funkar.