Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 16:26I bassängen är det för mig helt tydligt att det finns massvis med folk som är sämre än jag och en hel drös med folk, inklusive några ölmagegubbar som jag av rena bamhärtighetsskäl skulle vägra att tävla emot i nån annan gren, som är bättre än jag. Självkl
I bassängen är det för mig helt tydligt att det finns massvis med folk som är sämre än jag och en hel drös med folk, inklusive några ölmagegubbar som jag av rena bamhärtighetsskäl skulle vägra att tävla emot i nån annan gren, som är bättre än jag. Självkl
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 17:09Chansen är väl dock att man riskerar att stöta på jämbördiga på t ex ett forum som detta och här jämföra sig med halvseriösa motionärer av samma kaliber?
I annat fall är det ju meningslöst att vara här? Eller? 🙂
Chansen är väl dock att man riskerar att stöta på jämbördiga på t ex ett forum som detta och här jämföra sig med halvseriösa motionärer av samma kaliber?
I annat fall är det ju meningslöst att vara här? Eller? 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 17:16Visst är det ibland ganska roligt att halvtävlas med nån i simhallen. Speciellt om man själv är lite snabbare! 🙂
Visst är det ibland ganska roligt att halvtävlas med nån i simhallen. Speciellt om man själv är lite snabbare! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 22:50Jag tror man kan vara här av andra skäl än att jämföra prestationer.
Jag tror man kan vara här av andra skäl än att jämföra prestationer.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 00:21Nja nu jämför jag ju gärna allt möjligt men till syvende & sist är de flesta av oss tävlingsinriktade.
Ingen gillar ju att vara sist såtillvida att man inte tävlar mot sig själv.Att enbart vilja genomföra nåt är ju åxå en slags prestation även om man
Nja nu jämför jag ju gärna allt möjligt men till syvende & sist är de flesta av oss tävlingsinriktade.
Ingen gillar ju att vara sist såtillvida att man inte tävlar mot sig själv.
Att enbart vilja genomföra nåt är ju åxå en slags prestation även om man
Quote from j sollerman on 26 November 2009, 09:53@ Manne Hur snabb är du på 100 meter fritt?
@ Manne Hur snabb är du på 100 meter fritt?
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 11:25Det har sagts att människan är alltings mått, men jag har valt att förenkla den tanken lite. Jag utgår istället från mig själv som norm.
Eftersom jag gör rätt så måste alla som presterar bättre vara ecentrerade tramspuckon som ägnar på tok för mycket ti
Det har sagts att människan är alltings mått, men jag har valt att förenkla den tanken lite. Jag utgår istället från mig själv som norm.
Eftersom jag gör rätt så måste alla som presterar bättre vara ecentrerade tramspuckon som ägnar på tok för mycket ti
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 12:55*ASGARV*
*ASGARV*
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 13:05Hahaha, det ligger mycket i det Dan!
Och som svar på Kalles fråga så ligger jag just nu på 1,37 i snitt på intervallkörning men håller ännu inte fullt ut och ska därför försöka öva in herr Wolframm´s eminenta råd.
I det fallet jag lyckas gör det inte så
Hahaha, det ligger mycket i det Dan!
Och som svar på Kalles fråga så ligger jag just nu på 1,37 i snitt på intervallkörning men håller ännu inte fullt ut och ska därför försöka öva in herr Wolframm´s eminenta råd.
I det fallet jag lyckas gör det inte så
Quote from j sollerman on 26 November 2009, 13:48@ Manne, då ska jag vara före dig upp ur vattnet på kalmar iaf!
@ Manne, då ska jag vara före dig upp ur vattnet på kalmar iaf!