Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningMål för motionssimmare
You need to log in to create posts and topics.

>"Men visst är man enbart en glad motionär som enbart syftar till att förbättra sitt välbefinnande så finns det ju ingen anledning att bry sig."

Just precis! 🙂

>"Men det kan ju ändå vara bra att tidsmässigt kunna jämföra sig själv med sig själv för at

Kalle vill bara vinna över mig 🙂

Men visst vill man jämföra sig med andra! Det är ju också ett sätt att sporra sig på träningen...

Jag har f.ö. mycket länge jämfört mig med yngre förmår och det har sporrat mig iaf. Inte så att jag springer ifrån alla

Klart jag vill vara snabbare än dig Christer och de är faktiskt rätt viktigt för mig 😉

edit: och jag hoppas att jag motiverar dig likt du motiverar mig!

*muttrar* Jag ska nog slå den där snorungen i Kalmar...

Gött Christer och Kalle att ni ska vara med i Kalmar det är ju skönt att veta att jag inte blir sist då i alla fall! BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/laughing/14.gif

Och Markuu:

>"Men det kan ju ändå vara bra att tidsmässigt kunna jämföra

Hej Manne!
Du har helt rätt, jag läste fort men fel! 🙂

Manne, varken jag eller christer behöver vila 60 sekunder efter vi simmat 100 meter..... 😉

edit: Kommer bli kul i Kalmar Christer! Om jag är i närheten av dig i sommar (dalarna) så kanske vi kan köra nåt pass tillsammans 😉

Jag brukar vila efter 3800m samtidigt som jag sätter på mig hjälm o cykelskor o sånt...

Edit: Kalle, javisst, du är välkommen...

Manne kanske kör dagen innan då slipper han simma så långt 😉

Hahaha 😀

Here we ! 😉