Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMåste få vara lite självgod
You need to log in to create posts and topics.

12

Men i dag genomförde jag pass 200 sen 2011 startade 🙂

Blev så glad så det blev ca 7km till på eftermiddagen...

Nu snackar jag inte bara löpning utan all träning.

Det får man vara 😉 Grattis!

Tycker det är synd att man inte kan få vara glad, nöjd och stolt över sina egna framgångar och prestationer utan att riskera att ses som ajälvgod.

Klart du ska vara nöjd! Bra jobbat!

Välkommen till Sverige. Så fort man nämner något man lyckats med själv så är man en dryg jävel som ingen lyssnar på.

Fast då talar vi om tiden f.FB.

Nu när vi skriver e.FB (alltså "efter FaceBook" ) så har ju alla fördämningar brustit. Maken till skrytkanal har väl inte funnits sedan runstenarna ristades.

Håller inte med Christer, faktiskt. Inte nu för tiden. För tio år sen eller så var det sant, men moderna människor kan faktiskt tala om saker de är bra på utan att det låter som skryt, och utan några knepiga reaktioner från omgivningen. Det kanske är den

Mikael: det måste bero på att dina facebook vänner är så duktiga! Mina talar bara om politik och världens elände och delar med sig av fantastiskt intressanta artiklar om allt mellan himmel och jord. Ibland något litet lyckojubel men väldigt sällan. Jag bl

Jag har arbetskollegor i 25-30 års åldern, de blir dissade om de bara andas ordet träning på Fejjan.

PS. Vad ska man på fejjan och göra när FB finns 😉 DS

Hellre vardagsskryt på fejjan än överambitiösa människor som skriver en statusuppdatering för varje andetag de tar.

Alla behöver inte veta att man har bytt en glödlampa eller bytt blöja nr 19 på ungen eller vad det än gäller.

Alla här inne på funbeat har ju mål, såna är vi och det är ju alltid lite skönt när man klarar dom å då vill man ju berätta om dom.
Så det känns lite mera ok att här inne prata om när man klarat sina mål.
Prestationinriktade träningsgalningar(eller så är

12