Quote from Christer Berg on 3 August 2011, 11:45Kan det vara så enkelt att en person som påtalar sin träning på fejjan genererar dåligt samvete bland alla dem som borde träna? Och som bekant är det tyvärr lättare att trycka till andra än bättra sig själv...
Har själv en kusin som varit väldigt aktiv i
Kan det vara så enkelt att en person som påtalar sin träning på fejjan genererar dåligt samvete bland alla dem som borde träna? Och som bekant är det tyvärr lättare att trycka till andra än bättra sig själv...
Har själv en kusin som varit väldigt aktiv i
Quote from Linnea Persson on 3 August 2011, 13:33Jag undrar vad folk har för vänner på facebook egentligen? Om alla kompisar skriver ointressanta, irriterande statusar hela tiden, vad är de för människor i verkliga livet då?
Jag har iofs en väldigt ytlig bekant som jag irriterar mig på men det är pa a
Jag undrar vad folk har för vänner på facebook egentligen? Om alla kompisar skriver ointressanta, irriterande statusar hela tiden, vad är de för människor i verkliga livet då?
Jag har iofs en väldigt ytlig bekant som jag irriterar mig på men det är pa a
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 18:17Diskuterar min träning mycket på Fejjan. Har aldrig fått några direkt negativa kommentarer, även om det någon enstaka gång varit en lite sarkastisk ton i svaren. Däremot så har mina ständiga träningsinlägg faktiskt fått flera personer att börja träna rege
Diskuterar min träning mycket på Fejjan. Har aldrig fått några direkt negativa kommentarer, även om det någon enstaka gång varit en lite sarkastisk ton i svaren. Däremot så har mina ständiga träningsinlägg faktiskt fått flera personer att börja träna rege
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 18:40avundsjuka människor som inte kommer sig för nånting annat än att lyfta fjärrkontrollen brukar kalla folk me självförtroende för självgoda
avundsjuka människor som inte kommer sig för nånting annat än att lyfta fjärrkontrollen brukar kalla folk me självförtroende för självgoda
Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 01:50Det är alltid lättare att skriva och berätta om sina bravader, när allt har gått bra och man är på gott humör, vi är nog lika goda kålsupare allihopa, när det gäller att få skryta lite.
Jag tycker det är trevligt att se att det gått bra för Niklas, även o
Det är alltid lättare att skriva och berätta om sina bravader, när allt har gått bra och man är på gott humör, vi är nog lika goda kålsupare allihopa, när det gäller att få skryta lite.
Jag tycker det är trevligt att se att det gått bra för Niklas, även o
Quote from Elias Engqvist on 5 August 2011, 08:35Annica?
Annica?
Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 09:03Christian? 😉
Christian? 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 09:06patrik jordansson,
får jag citera dig?
det var huvudet på spiken tycker jag !!
patrik jordansson,
får jag citera dig?
det var huvudet på spiken tycker jag !!